Запис Детальніше

Маркетинг у формуванні конкурентних переваг підприємства

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг у формуванні конкурентних переваг підприємства
 
Creator Іваннікова, Марина Миколаївна
 
Subject конкурентні переваги
конкурентоспроможність
ключові фактори успіху
стратегічний аналіз
збалансована система показників
лояльність споживачів
програма лояльності
 
Description Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», Київ, 2016.
Дисертацію присвячено узагальненню теоретичних і розробці практичних аспектів маркетингового забезпечення процесів формування конкурентних переваг підприємств легкої промисловості України.
У роботі досліджено та узагальнено теоретичні аспекти і еволюцію концепцій конкурентних переваг підприємства. Досліджено ключові методи ефективного позиціонування товарів підприємства, узагальнено сучасну практику оцінки конкурентоспроможності підприємств. Досліджено конкурентні переваги та способи взаємодії підприємств на ринку легкої промисловості України на основі бенчмаркінгу з використанням маркетингового аналізу. Досліджено особливості маркетингового управління конкурентними перевагами підприємств. Удосконалено процедури інтегрованого оцінювання конкурентних переваг підприємства за методикою BSC. Удосконалено методи організації й забезпечення процесів формування підприємством унікальної цінності пропонувань його кінцевим споживачам.
 
Date 2016-12-11T12:32:55Z
2016-12-11T12:32:55Z
2016-03-30
 
Type Book
 
Identifier ДИСЕРТАЦІЯ на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук. Спеціальність 08.00.04 – економіка і управління підприємствами (за видами економічної діяльності)
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5275
 
Language ua