Запис Детальніше

Електронна бібліотека як функціональний компонент самоосвіти педагогічних працівників в умовах інформаційно-освітнього середовища професійного навчального закладу

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/705155/
http://lib.iitta.gov.ua/cgi/users/home?screen=EPrint%3A%3AEdit&dataset=inbox&dataobj=705155&eprintid=705155&stage=core#book_title
 
Title Електронна бібліотека як функціональний компонент самоосвіти педагогічних працівників в умовах інформаційно-освітнього середовища професійного навчального закладу
Электронная библиотека как функциональный компонент самообразования педагогов в условиях информационно-образовательной среды профессионального учебного заведения
Digital library as a functional component of self-education of teachers in the conditions of the information-educational professional educational institution environment
 
Creator Ростока, Марина Львівна
 
Subject 02 Бібліотечна справа
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description У статті порушено питання розбудови ІОС професійного навчального закладу, а також визначення в ньому електронної бібліотеки основним функціональним компонентом, що має забезпечувати умови доступу широкого кола як педагогічних працівників, так і майбутніх фахівців з позиції використання професійно спрямованих електронних освітніх (навчальних) ресурсів.
В статье затронуты вопросы развития ИОС профессионального учебного заведения, а также определения в нем электронной библиотеки основным функциональным компонентом, должно обеспечивать условия доступа широкого круга как педагогов, так и будущих специалистов с позиции использования профессионально направленных электронных образовательных (учебных) ресурсов.
The article touched on the development of the ITS professional educational institution, as well as the definition of it electronic library of basic functions, should ensure that the conditions of access a wide range of both teachers and future professionals from the perspective of using professionally designed e-learning (training) resources
 
Publisher ІПТО НАПН України
 
Date 2016
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/705155/1/%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8%20%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%BA%D0%B0%20%D0%BA%D0%B8%D1%97%D0%B2%2020160904%20%D0%B3%D0%BB%D1%83%D1%85%D1%96%D0%B2.pdf
Ростока, Марина Львівна (2016) Digital library as a functional component of self-education of teachers in the conditions of the information-educational professional educational institution environment In: Науково-практичний семінар «Формування готовності педагогічних працівників професійних навчальних закладів до професійного самовдосконалення» ІПТО НАПН України, м. Глухів, Україна. (Submitted)