Маркетинг у формуванні компетенцій споживачів закладів швидкого харчування
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинг у формуванні компетенцій споживачів закладів швидкого харчування
|
|
Creator |
Іваннікова, Марина Миколаївна
Цвітченко, М.М. |
|
Subject |
маркетинг
маркетинг сфери послуг |
|
Publisher |
ПУЕТ
|
|
Date |
2016-12-12T08:38:35Z
2016-12-12T08:38:35Z 2016-04-21 |
|
Identifier |
Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст : збір - ник наукових праць за матеріалами II Міжнародної на уково- практичної конференції (м. Полтава, 21–22 квітня 20 16 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2016. – С. 43-45.
978-966-184-233-4 http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5287 |
|
Language |
ua
|
|