Запис Детальніше

Маркетинг у формуванні компетенцій споживачів закладів швидкого харчування

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг у формуванні компетенцій споживачів закладів швидкого харчування
 
Creator Іваннікова, Марина Миколаївна
Цвітченко, М.М.
 
Subject маркетинг
маркетинг сфери послуг
 
Publisher ПУЕТ
 
Date 2016-12-12T08:38:35Z
2016-12-12T08:38:35Z
2016-04-21
 
Identifier Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст : збір - ник наукових праць за матеріалами II Міжнародної на уково- практичної конференції (м. Полтава, 21–22 квітня 20 16 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2016. – С. 43-45.
978-966-184-233-4
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5287
 
Language ua