Стратегія диференційованого маркетингу Samsung
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Стратегія диференційованого маркетингу Samsung
|
|
| Creator |
Іваннікова, Марина Миколаївна
Щербакова, І.О. |
|
| Subject |
маркетинг
маркетингові стратегії |
|
| Publisher |
ПУЕТ
|
|
| Date |
2016-12-12T08:50:34Z
2016-12-12T08:50:34Z 2016-04-21 |
|
| Identifier |
Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст : збір - ник наукових праць за матеріалами II Міжнародної на уково- практичної конференції (м. Полтава, 21–22 квітня 20 16 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2016. – С. 72-74
978-966-184-233-4 http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5288 |
|
| Language |
ua
|
|