Застосування пабліситі для формування лояльності споживачів туристичних послуг, 67-71
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Застосування пабліситі для формування лояльності споживачів туристичних послуг, 67-71
|
|
Creator |
Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
|
|
Subject |
паблік рилейшнз, паблісіті
|
|
Description |
Важливим засобом комунікації з громадськістю є пабліситі. Іноді його навіть ототожнюють з паблік рилейшнз, хоча це неправильно: пабліситі є лише одним із засобів, завдяки якому здійснюється зв’язок з громадськістю. Узагальнено можна сказати, що пабліситі – це не синонім паблік рилейшнз, а лише один із засобів, яким фахівці з паблік рилейшнз користуються у своїй роботі. |
|
Publisher |
Полтава : ПУЕТ
|
|
Date |
2016-12-13T09:00:02Z
2016-12-13T09:00:02Z 2016-11-01 |
|
Type |
Book
|
|
Identifier |
Модернізація економіки в умовах зростання суспільної свідомості: людинорозмірність, духовність, партнерство, кооперація [Електронний ресурс] : матеріали І Всеукраїнської науково-практичної інтернет-кон- ференції (м. Полтава 1 листопада 2016 р.). – Текст. і граф. дані (2,7 МБ). – Полтава : ПУЕТ, 2016. – 231 с.
978-966-184-253-2 http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5293 |
|
Language |
ua
|
|
Relation |
Економіка;67-71
|
|