Запис Детальніше

Напрями методики формування фонологічного компоненту мовлення у школярів із тяжкими мовленнєвими розладами

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/18234/
 
Title Напрями методики формування фонологічного компоненту мовлення у школярів із тяжкими мовленнєвими розладами
 
Creator Мельніченко, Тетяна Василівна
 
Subject Всеукраїнські
 
Description Завдання до кожного напряму методики добираються за принципом поступового ускладнення корекційно-розвивального матеріалу, що, безперечно, має на меті забезпечити високу гнучкість та пластичність запропонованої системи. Це проявляється у наявній можливості залучати школяра на будь-якому етапі до процесу корекції, за умов визначення механізму фонологічних труднощів. Означені положення сприяють високоефективній роботі з формування фонологічного компоненту мовлення у школярів з тяжкими мовленнєвими розладами.
 
Date 2016
 
Type Доповідь на конференції чи семінарі
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/18234/1/T_Melnichenko_ODZOPVIDI_KSPKIO_IL.pdf
Мельніченко, Тетяна Василівна (2016) Напрями методики формування фонологічного компоненту мовлення у школярів із тяжкими мовленнєвими розладами In: "Освіта осіб з особливими потребами: від інституалізації до інклюзії" збірник тез доповідей, 2016 р., Вінниця.