Напрями методики формування фонологічного компоненту мовлення у школярів із тяжкими мовленнєвими розладами
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/18234/
|
|
Title |
Напрями методики формування фонологічного компоненту мовлення у школярів із тяжкими мовленнєвими розладами
|
|
Creator |
Мельніченко, Тетяна Василівна
|
|
Subject |
Всеукраїнські
|
|
Description |
Завдання до кожного напряму методики добираються за принципом поступового ускладнення корекційно-розвивального матеріалу, що, безперечно, має на меті забезпечити високу гнучкість та пластичність запропонованої системи. Це проявляється у наявній можливості залучати школяра на будь-якому етапі до процесу корекції, за умов визначення механізму фонологічних труднощів. Означені положення сприяють високоефективній роботі з формування фонологічного компоненту мовлення у школярів з тяжкими мовленнєвими розладами.
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Доповідь на конференції чи семінарі
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/18234/1/T_Melnichenko_ODZOPVIDI_KSPKIO_IL.pdf
Мельніченко, Тетяна Василівна (2016) Напрями методики формування фонологічного компоненту мовлення у школярів із тяжкими мовленнєвими розладами In: "Освіта осіб з особливими потребами: від інституалізації до інклюзії" збірник тез доповідей, 2016 р., Вінниця. |
|