Запис Детальніше

Відгук офіційного опонента кандида філологічних наук, старшого наукового співробітника на дисертацію Марчак Т.А. за темою: "Концептосфоера творчого світу "перших хвороб"(Василь Чумак, Василь Еллан-Блакитний, Гнат Михайличенко, Андрій Заливчий)"

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/18239/
 
Title Відгук офіційного опонента кандида філологічних наук, старшого наукового співробітника на дисертацію Марчак Т.А. за темою: "Концептосфоера творчого світу "перших хвороб"(Василь Чумак, Василь Еллан-Блакитний, Гнат Михайличенко, Андрій Заливчий)"
Відгук офіційного опонента кандида філологічних наук, старшого наукового співробітника на дисертацію Марчак Т.А. за темою: "Концептосфоера творчого світу "перших хвороб"(Василь Чумак, Василь Еллан-Блакитний, Гнат Михайличенко, Андрій Заливчий)"
Відгук офіційного опонента кандида філологічних наук, старшого наукового співробітника на дисертацію Марчак Т.А. за темою: "Концептосфоера творчого світу "перших хвороб"(Василь Чумак, Василь Еллан-Блакитний, Гнат Михайличенко, Андрій Заливчий)"
 
Creator Марчак, Тетяна Андріївна
 
Subject Відгуки опонентів
 
Description У роботі здійснено комплексне дослідження концептосфери та ідіостилю
письменників, творчість яких стала єднальною ланкою між раннім модернізмом та
його новим етапом у 20-ті роки ХХ століття, – В. Чумака, В. Еллана-Блакитного,
А. Заливчого, Г. Михайличенка. Використовуючи літературно-критичні праці та
репрезентаційні художні тексти, проаналізовано ідеологічні, соціальні,
літературно-мистецькі передумови формування творчого комплексу “перших
хоробрих” як історико-літературного феномену періоду становлення українського
модернізму; простежено механізми естетичних орієнтацій когорти молодих
письменників, зумовлені соціокультурним контекстом. У межах індивідуальних
стилів виокремлено й охарактеризовано основні концепти творчості, їх
поліаспектну семантику; визначено індивідуально-авторські принципи художньої
концептосфери та окреслено типологічні риси, що дозволяють ідентифікувати
історико-літературний феномен “перших хоробрих” як органічно цілісний
художньо-образний простір зі спільними духовно-аксіологічними та культурно-
генетичними рисами.
У роботі здійснено комплексне дослідження концептосфери та ідіостилю
письменників, творчість яких стала єднальною ланкою між раннім модернізмом та
його новим етапом у 20-ті роки ХХ століття, – В. Чумака, В. Еллана-Блакитного,
А. Заливчого, Г. Михайличенка. Використовуючи літературно-критичні праці та
репрезентаційні художні тексти, проаналізовано ідеологічні, соціальні,
літературно-мистецькі передумови формування творчого комплексу “перших
хоробрих” як історико-літературного феномену періоду становлення українського
модернізму; простежено механізми естетичних орієнтацій когорти молодих
письменників, зумовлені соціокультурним контекстом. У межах індивідуальних
стилів виокремлено й охарактеризовано основні концепти творчості, їх
поліаспектну семантику; визначено індивідуально-авторські принципи художньої
концептосфери та окреслено типологічні риси, що дозволяють ідентифікувати
історико-літературний феномен “перших хоробрих” як органічно цілісний
художньо-образний простір зі спільними духовно-аксіологічними та культурно-
генетичними рисами.
У роботі здійснено комплексне дослідження концептосфери та ідіостилю
письменників, творчість яких стала єднальною ланкою між раннім модернізмом та
його новим етапом у 20-ті роки ХХ століття, – В. Чумака, В. Еллана-Блакитного,
А. Заливчого, Г. Михайличенка. Використовуючи літературно-критичні праці та
репрезентаційні художні тексти, проаналізовано ідеологічні, соціальні,
літературно-мистецькі передумови формування творчого комплексу “перших
хоробрих” як історико-літературного феномену періоду становлення українського
модернізму; простежено механізми естетичних орієнтацій когорти молодих
письменників, зумовлені соціокультурним контекстом. У межах індивідуальних
стилів виокремлено й охарактеризовано основні концепти творчості, їх
поліаспектну семантику; визначено індивідуально-авторські принципи художньої
концептосфери та окреслено типологічні риси, що дозволяють ідентифікувати
історико-літературний феномен “перших хоробрих” як органічно цілісний
художньо-образний простір зі спільними духовно-аксіологічними та культурно-
генетичними рисами.
 
Date 2016
 
Type Автореферат дисертації
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/18239/1/%D0%92%D1%96%D0%B4%D0%B3%D1%83%D0%BA%20%D0%9A%D1%80%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf
Марчак, Тетяна Андріївна (2016) Відгук офіційного опонента кандида філологічних наук, старшого наукового співробітника на дисертацію Марчак Т.А. за темою: "Концептосфоера творчого світу "перших хвороб"(Василь Чумак, Василь Еллан-Блакитний, Гнат Михайличенко, Андрій Заливчий)" Кандидат thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка.