Відгук офіційного опонента кандида філологічних наук, старшого наукового співробітника на дисертацію Марчак Т.А. за темою: "Концептосфоера творчого світу "перших хвороб"(Василь Чумак, Василь Еллан-Блакитний, Гнат Михайличенко, Андрій Заливчий)"
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/18239/
|
|
Title |
Відгук офіційного опонента кандида філологічних наук, старшого наукового співробітника на дисертацію Марчак Т.А. за темою: "Концептосфоера творчого світу "перших хвороб"(Василь Чумак, Василь Еллан-Блакитний, Гнат Михайличенко, Андрій Заливчий)"
Відгук офіційного опонента кандида філологічних наук, старшого наукового співробітника на дисертацію Марчак Т.А. за темою: "Концептосфоера творчого світу "перших хвороб"(Василь Чумак, Василь Еллан-Блакитний, Гнат Михайличенко, Андрій Заливчий)" Відгук офіційного опонента кандида філологічних наук, старшого наукового співробітника на дисертацію Марчак Т.А. за темою: "Концептосфоера творчого світу "перших хвороб"(Василь Чумак, Василь Еллан-Блакитний, Гнат Михайличенко, Андрій Заливчий)" |
|
Creator |
Марчак, Тетяна Андріївна
|
|
Subject |
Відгуки опонентів
|
|
Description |
У роботі здійснено комплексне дослідження концептосфери та ідіостилю письменників, творчість яких стала єднальною ланкою між раннім модернізмом та його новим етапом у 20-ті роки ХХ століття, – В. Чумака, В. Еллана-Блакитного, А. Заливчого, Г. Михайличенка. Використовуючи літературно-критичні праці та репрезентаційні художні тексти, проаналізовано ідеологічні, соціальні, літературно-мистецькі передумови формування творчого комплексу “перших хоробрих” як історико-літературного феномену періоду становлення українського модернізму; простежено механізми естетичних орієнтацій когорти молодих письменників, зумовлені соціокультурним контекстом. У межах індивідуальних стилів виокремлено й охарактеризовано основні концепти творчості, їх поліаспектну семантику; визначено індивідуально-авторські принципи художньої концептосфери та окреслено типологічні риси, що дозволяють ідентифікувати історико-літературний феномен “перших хоробрих” як органічно цілісний художньо-образний простір зі спільними духовно-аксіологічними та культурно- генетичними рисами. У роботі здійснено комплексне дослідження концептосфери та ідіостилю письменників, творчість яких стала єднальною ланкою між раннім модернізмом та його новим етапом у 20-ті роки ХХ століття, – В. Чумака, В. Еллана-Блакитного, А. Заливчого, Г. Михайличенка. Використовуючи літературно-критичні праці та репрезентаційні художні тексти, проаналізовано ідеологічні, соціальні, літературно-мистецькі передумови формування творчого комплексу “перших хоробрих” як історико-літературного феномену періоду становлення українського модернізму; простежено механізми естетичних орієнтацій когорти молодих письменників, зумовлені соціокультурним контекстом. У межах індивідуальних стилів виокремлено й охарактеризовано основні концепти творчості, їх поліаспектну семантику; визначено індивідуально-авторські принципи художньої концептосфери та окреслено типологічні риси, що дозволяють ідентифікувати історико-літературний феномен “перших хоробрих” як органічно цілісний художньо-образний простір зі спільними духовно-аксіологічними та культурно- генетичними рисами. У роботі здійснено комплексне дослідження концептосфери та ідіостилю письменників, творчість яких стала єднальною ланкою між раннім модернізмом та його новим етапом у 20-ті роки ХХ століття, – В. Чумака, В. Еллана-Блакитного, А. Заливчого, Г. Михайличенка. Використовуючи літературно-критичні праці та репрезентаційні художні тексти, проаналізовано ідеологічні, соціальні, літературно-мистецькі передумови формування творчого комплексу “перших хоробрих” як історико-літературного феномену періоду становлення українського модернізму; простежено механізми естетичних орієнтацій когорти молодих письменників, зумовлені соціокультурним контекстом. У межах індивідуальних стилів виокремлено й охарактеризовано основні концепти творчості, їх поліаспектну семантику; визначено індивідуально-авторські принципи художньої концептосфери та окреслено типологічні риси, що дозволяють ідентифікувати історико-літературний феномен “перших хоробрих” як органічно цілісний художньо-образний простір зі спільними духовно-аксіологічними та культурно- генетичними рисами. |
|
Date |
2016
|
|
Type |
Автореферат дисертації
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/18239/1/%D0%92%D1%96%D0%B4%D0%B3%D1%83%D0%BA%20%D0%9A%D1%80%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf
Марчак, Тетяна Андріївна (2016) Відгук офіційного опонента кандида філологічних наук, старшого наукового співробітника на дисертацію Марчак Т.А. за темою: "Концептосфоера творчого світу "перших хвороб"(Василь Чумак, Василь Еллан-Блакитний, Гнат Михайличенко, Андрій Заливчий)" Кандидат thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка. |
|