Математична модель оцінки максимально можливих величин збуджених шарнірних моментів аеродинамічних поверхонь керування літаків при виникненні трансзвукового флатеру
Наукові видання Харківського національного університету Повітряних Сил
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Математична модель оцінки максимально можливих величин збуджених шарнірних моментів аеродинамічних поверхонь керування літаків при виникненні трансзвукового флатеру
Математическая модель оценки максимально возможных величин возбуждающих шарнирных моментов аэродинамических поверхностей управления самолетов при возникновении трансзвукового флаттера Mathematical model to estimate the maximum potential value of the exciting hinge moments of aerodynamic aircraft control surfaces in case of transonic flutter |
|
Creator |
О.В. Сафронов
О.М. Неділько А.В. Сафронов А.Н. Недилько A.V. Safronov O.M. Nedil’ko |
|
Subject |
Розвиток, бойове застосування та озброєння авіації
УДК 629. 7. 015. 4: 533.6.011.3 математична модель, аеродинамічна поверхня керування, шарнірний момент, трансзвуковий флатер, число М математическая модель, аэродинамическая поверхность управления, шарнирный момент, трансзвуковой флаттер, число М mathematical model, the hinge moment, aerodynamic control surface, transonic flutter, M number |
|
Description |
Отримана математична модель оцінки максимально можливих величин збуджених шарнірних моментів аеродинамічних поверхонь керування, яка може бути використана для попередньої оцінки характеристик трансзвукового флатеру як надзвукових, так і гіперзвукових літаків. Достовірність цієї моделі підтверджена порівнянням отриманих теоретичних результатів з результатами лабораторного експерименту.
Получена математическая модель оценки максимально возможных величин возбуждающих шарнирных моментов аэродинамических поверхностей управления, которая может быть использована для предварительной оценки характеристик трансзвукового флаттера как сверхзвуковых, так и гиперзвуковых самолетов. Достоверность модели подтверждена сравнением полученных теоретических результатов с результатами лабораторного эксперимента. A mathematical model to estimate the maximum potential value of the exciting hinge moments of aerodynamic control surfaces, which can be used for a preliminary assessment of the characteristics of transonic flutter like supersonic and hypersonic aircraft. The reliability of the model is confirmed by comparing the theoretical results with the results of a laboratory experiment. |
|
Publisher |
Харківський національний університет Повітряних Сил ім. І. Кожедуба
Харьковский национальный университет Воздушных Сил им. И. Кожедуба Kharkiv national Air Force University named after I. Kozhedub |
|
Date |
2016
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion Рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/17205
|
|
Source |
Наука і техніка Повітряних Сил Збройних Сил України. — 2016. — № 4(25). 19-23
Наука и техника Воздушных Сил Вооруженных Сил Украины. — 2016. — № 4(25). 19-23 Science and Technology of the Air Force of Ukraine. — 2016. — № 4(25). 19-23 2223-456X |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/17205/nitps_2016_4_5.pdf
|
|