Запис Детальніше

Математична модель оцінки максимально можливих величин збуджених шарнірних моментів аеродинамічних поверхонь керування літаків при виникненні трансзвукового флатеру

Наукові видання Харківського національного університету Повітряних Сил

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Математична модель оцінки максимально можливих величин збуджених шарнірних моментів аеродинамічних поверхонь керування літаків при виникненні трансзвукового флатеру
Математическая модель оценки максимально возможных величин возбуждающих шарнирных моментов аэродинамических поверхностей управления самолетов при возникновении трансзвукового флаттера
Mathematical model to estimate the maximum potential value of the exciting hinge moments of aerodynamic aircraft control surfaces in case of transonic flutter
 
Creator О.В. Сафронов
О.М. Неділько
А.В. Сафронов
А.Н. Недилько
A.V. Safronov
O.M. Nedil’ko
 
Subject Розвиток, бойове застосування та озброєння авіації
УДК 629. 7. 015. 4: 533.6.011.3
математична модель, аеродинамічна поверхня керування, шарнірний момент, трансзвуковий флатер, число М
математическая модель, аэродинамическая поверхность управления, шарнирный момент, трансзвуковой флаттер, число М
mathematical model, the hinge moment, aerodynamic control surface, transonic flutter, M number
 
Description Отримана математична модель оцінки максимально можливих величин збуджених шарнірних моментів аеродинамічних поверхонь керування, яка може бути використана для попередньої оцінки характеристик трансзвукового флатеру як надзвукових, так і гіперзвукових літаків. Достовірність цієї моделі підтверджена порівнянням отриманих теоретичних результатів з результатами лабораторного експерименту.
Получена математическая модель оценки максимально возможных величин возбуждающих шарнирных моментов аэродинамических поверхностей управления, которая может быть использована для предварительной оценки характеристик трансзвукового флаттера как сверхзвуковых, так и гиперзвуковых самолетов. Достоверность модели подтверждена сравнением полученных теоретических результатов с результатами лабораторного эксперимента.
A mathematical model to estimate the maximum potential value of the exciting hinge moments of aerodynamic control surfaces, which can be used for a preliminary assessment of the characteristics of transonic flutter like supersonic and hypersonic aircraft. The reliability of the model is confirmed by comparing the theoretical results with the results of a laboratory experiment.
 
Publisher Харківський національний університет Повітряних Сил ім. І. Кожедуба
Харьковский национальный университет Воздушных Сил им. И. Кожедуба
Kharkiv national Air Force University named after I. Kozhedub
 
Date 2016
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/17205
 
Source Наука і техніка Повітряних Сил Збройних Сил України. — 2016. — № 4(25). 19-23
Наука и техника Воздушных Сил Вооруженных Сил Украины. — 2016. — № 4(25). 19-23
Science and Technology of the Air Force of Ukraine. — 2016. — № 4(25). 19-23
2223-456X
 
Language ukr
 
Relation http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/17205/nitps_2016_4_5.pdf