Запис Детальніше

Педагогическая парадоксология: аксиоматический, теоретический, прикладной аспекты

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/22780/
 
Title Педагогическая парадоксология: аксиоматический, теоретический, прикладной аспекты
 
Creator Вознюк, О. В.
 
Subject L Education (General)
 
Description У монографії концептуалізується новітній напрям педагогіки – педагогічна парадоксологія, яка спрямована на розвиток у суб’єктів освітнього процесу творчо-діалектичного нелінійного парадоксального мислення. Монографія, що постає комплексним міждисциплінарним дослідженням, характеризується високою інформаційно-теоретичною щільністю викладення матеріалу, оскільки залучає такі предметні галузі, як педагогіка, психологія, акмеологія, біологія, біоритмологія, екологія, психофізіологія, психофізика, когнітивна психофізика, медицина, лінгвістика, психолінгвістика, філософія як форма суспільної свідомості, міфологія, етика, естетика, соціологія, культурологія, релігієзнавство, богослов'я, літературознавство, антропологія, логіка (класична, діалектична, некласична), семіотика, постнекласика, синергетика, системний аналіз та системологія, кібернетика та теорія управління, квантова фізика та космологія, природознавство в цілому.
 
Publisher Рута-Волинь
 
Date 2016-12-09
 
Type Book
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
russian
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/22780/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA_%D0%9C%D0%BE%D0%BD%D0%BE_%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%BE%D0%BA%D1%81%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D1%8F_2016.pdf
Вознюк, О. В. (2016) Педагогическая парадоксология: аксиоматический, теоретический, прикладной аспекты. Рута-Волинь, Житомир.