Історія та філософія математики
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/13623/
|
|
Title |
Історія та філософія математики
|
|
Creator |
Прошкін, Володимир Вадимович
|
|
Subject |
Робочі програми навчальних дисциплін
|
|
Description |
Мета – висвітлити історичні та філософські аспекти формування, розвитку та трансформації математики як науки, а також історико-математичні знання, необхідні для правильного розв’язування методологічних і методичних питань, що виникають у процесі навчання математики в школі. Завдання: - відтворити багатство фактичного змісту історичного розвитку математики, висвітлити історію виникнення математичних методів, понять, ідей, теорій та окремих математичних дисциплін; - з’ясувати характер і особливості розвитку математики у різні періоди і в певні історичні періоди; - показати внесок, зроблений в математику великими вченими минулого, зокрема і вітчизняними вченими; - продемонструвати магістрантам багатогранні зв’язки математики з практичними потребами і діяльністю людей, з розвитком інших наук, а також вплив економічної, соціального та ідеологічного стану суспільства на характер розвитку математики; - показати, як формувалися історичні та логічні зв’язки між окремими розділами математики, розкрити історичну обумовленість логічної структури сучасної математики та діалектику її розвитку, висвітлити співвідношення частин математики та її перспективи; - сформувати сучасний погляд на математику як на складову загальнолюдської культури; - озброїти магістрантів важливішими знаннями з методології математики; - розкрити психолого-методичні питання взаємозв’язку історії науки та практики шкільного навчання; - показати місце, значення і можливості історичного матеріалу в курсі математики сучасної школи різних профілів; - сформувати уміння та навички застосовувати історико-математичні знання до проведення наукових досліджень, виділяти та аналізувати історичні аспекти досліджуваної проблеми, визначати та опрацьовувати відповідну біографію. У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати: основні аспекти історії та філософії математики як фундаменту математичної освіти майбутнього магістра: етапи розвитку математичної науки, базові закономірності взаємодії математики з іншими науками та мистецтвом; історію формування та розвитку термінів, понять по позначень; особливості сучасного стану математичної науки, місце шкільного курсу математики в цілісної системі математичного знання. уміти: критично та конструктивно аналізувати, оцінювати математичні ідеї і концепції; застосовувати отримані історичні відомості в практичній педагогічній діяльності, зокрема класичні положення історії розвитку математичної науки; хронологію основних подій історії математики та її зв'язки з історією світової культури; логіку розвитку математичних методів і ідей; технологію застосування елементів історії математики задля підвищення якості освітнього процесу. |
|
Date |
2015
|
|
Type |
Навчально-методичні матеріали
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/13623/1/V_Proshkin_ITFM_IS.pdf
Прошкін, Володимир Вадимович (2015) Історія та філософія математики [Навчально-методичні матеріали] |
|