Запис Детальніше

Роль рекламної діяльності в підвищенні конкурентоспроможності вищих навчальних закладів України

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/18306/
http://ij.kubg.edu.ua/images/2integrat%20commun20.pdf
 
Title Роль рекламної діяльності в підвищенні конкурентоспроможності вищих навчальних закладів України
Роль рекламной деятельности в повышении конкурентоспособности ВУЗов Украины
The Role Of Promotional Activities In Increasing Competitiveness Of The Ukrainian Higher Education Institutions
 
Creator Горбенко, Наталія Валеріївна
 
Subject Збірники наукових праць
 
Description У статті розкрито суть та роль рекламної діяльності вищих навчальних закладів у підвищенні їх конкурентоспроможності на ринку освітніх послуг. Зокрема звернено увагу на недостатню наукову розробку цієї проблеми, з одного боку, й очевидне важливе значення в сучасних умовах забезпечення конкурентоспроможності ВНЗ, з другого. Розкрито поняття та особливості конкуренції та конкурентоспроможності вищого навчального закладу, наведено прийоми підвищення конкурентоспроможності освітніх послуг, реалізація яких передбачає здійснення рекламної діяльності. З’ясовано, що в освітній сфері рекламна діяльність повинна здійснюватися відповідно до принципів гнучкості, комплексності та адаптивності, а її основою має стати прагнення до якіснішого, ніж у конкурентів, задоволення потреб різних цільових аудиторій шляхом просування широкого переліку програм. Наголошено, що реклама з діяльності, супутньої матеріальному виробництву,перетворюється на сферу виробництва рекламних образів (іміджів). Зроблено висновок, що під час організації рекламної діяльності ВНЗ повинна бути забезпечена єдність її цілей і завдань, відповідність певній стратегії, яка дасть змогу зберегти і розвинути єдиний освітній простір вищого навчального закладу на сучасному етапі розвитку країни.
В статье раскрыта сущность и роль рекламной деятельности высших учебных заведений по повышению их конкурентоспособности на рынке образовательных услуг. В частности, обращено внимание на недостаточную научную разработку данной проблемы, с одной стороны, и очевидное важное значение обеспечения конкурентоспособности вузов в современных социокультурных условиях, с другой. Раскрыта сущность и особенности конкуренции и конкурентоспособности вузов, приведены приемы повышения конкурентоспособности образовательных услуг, реализация которых предусматривает осуществление высшим учебным заведением рекламной деятельности. Установлено, что в сфере образовательных услуг рекламная деятельность должна строиться в соответствии с принципами гибкости, комплексности и адаптивности, а ее основой должно стать стремление к более качественному, чем у конкурентов, удовлетворению потребностей различных целевых аудиторий путем продвижения широкого перечня программ. Отмечено, что реклама из деятельности, сопутствующей материальному производству, превращается в сферу производства рекламных образов (имиджей). Сделан вывод, чт при организации рекламной деятельности вуза должно быть обеспечено единство целей и задач рекламной деятельности вуза, предусматривающее разработку и реализацию стратегии его рекламной деятельности, что позволит сохранить и развить его единое образовательное пространство в соответствии с требованиями современного этапа развития страны.
The article reveals the essence and role of promotional activities of higher education institutions for improving their competitiveness in the market of educational services. In particular, it drew attention to the lack of scientific development of the given problem, on the one hand, and to the obvious importance to provide competitiveness of universities in the today’s socio-cultural environment, on the other hand. The essence and peculiarities of competition and competitiveness of the universities are given, the methods of increasing competitiveness of educational services, implementation of which means implementation of advertising activities by a higher educational institution are represented. It was identified that in the field of educational services the promotional activities should be built in accordance with the principles of flexibility, complexity and adaptability, and its basis should be the quest for more high quality, than the competitor does, in meeting of needs of different target audiences through promotion of a wide range of programs. It is noted that promotional activities related to material production becomes a sphere of promotional images production (images). It is concluded that in organizing promotional activities of the university the unity of purpose and objectives of promotional activities of the university should be provided, that stipulates development and implementation of the strategy of its promotional activities, which will maintain and develop its single educational space in accordance with requirements of the present development stage of the ountry.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2016
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/18306/1/Nataliia_Horbenko_MMC_102.pdf
Горбенко, Наталія Валеріївна (2016) Роль рекламної діяльності в підвищенні конкурентоспроможності вищих навчальних закладів України Інтегровані комунікації = Integrated communications : науковий журнал (1). с. 49-54.