Відгук офіційного опонента кандидат педагогічних наук Кулінченка О.С. на дисертацію Волківської Д.А. за темою: "Розвиток лідерського потенціалу студентського активу в університетському середовищі"
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/18326/
|
|
Title |
Відгук офіційного опонента кандидат педагогічних наук Кулінченка О.С. на дисертацію Волківської Д.А. за темою: "Розвиток лідерського потенціалу студентського активу в університетському середовищі"
Відгук офіційного опонента кандидат педагогічних наук Кулінченка О.С. на дисертацію Волківської Д.А. за темою: "Розвиток лідерського потенціалу студентського активу в університетському середовищі" Відгук офіційного опонента кандидат педагогічних наук Кулінченка О.С. на дисертацію Волківської Д.А. за темою: "Розвиток лідерського потенціалу студентського активу в університетському середовищі" |
|
Creator |
Волківська, Діана Анатоліївна
|
|
Subject |
Відгуки опонентів
|
|
Description |
Дисертаційне дослідження присвячено проблемі розвитку лідерського потенціалу студентського активу в університетському середовищі. У роботі здійснено теоретико-методичний аналіз проблеми лідерства; розкрито сутність лідерського потенціалу особистості на основі узагальнення та систематизації сучасних наукових підходів. Охарактеризовано студентський актив як складову університетського середовища. Визначено критерії: когнітивний, мотиваційно-ціннісний, діяльнісний, рефлексивний; показники та рівні розвитку лідерського потенціалу студентського активу в університетському середовищі: реактивний, активний, проактивний. Здійснено аналіз стану розвитку лідерського потенціалу студентського активу в університетському середовищі. Обґрунтовано соціально-педагогічні умови розвитку лідерського потенціалу студентського активу в університетському середовищі: сповідування цінності лідерства в університетському середовищі, впровадження комплексної програми розвитку лідерського потенціалу студентського активу, стимулювання студентського активу до різних видів суспільно корисної діяльності. Розроблено змістово-методичне забезпечення розвитку лідерського потенціалу студентського активу в університетському середовищі. Дисертаційне дослідження присвячено проблемі розвитку лідерського потенціалу студентського активу в університетському середовищі. У роботі здійснено теоретико-методичний аналіз проблеми лідерства; розкрито сутність лідерського потенціалу особистості на основі узагальнення та систематизації сучасних наукових підходів. Охарактеризовано студентський актив як складову університетського середовища. Визначено критерії: когнітивний, мотиваційно-ціннісний, діяльнісний, рефлексивний; показники та рівні розвитку лідерського потенціалу студентського активу в університетському середовищі: реактивний, активний, проактивний. Здійснено аналіз стану розвитку лідерського потенціалу студентського активу в університетському середовищі. Обґрунтовано соціально-педагогічні умови розвитку лідерського потенціалу студентського активу в університетському середовищі: сповідування цінності лідерства в університетському середовищі, впровадження комплексної програми розвитку лідерського потенціалу студентського активу, стимулювання студентського активу до різних видів суспільно корисної діяльності. Розроблено змістово-методичне забезпечення розвитку лідерського потенціалу студентського активу в університетському середовищі. Дисертаційне дослідження присвячено проблемі розвитку лідерського потенціалу студентського активу в університетському середовищі. У роботі здійснено теоретико-методичний аналіз проблеми лідерства; розкрито сутність лідерського потенціалу особистості на основі узагальнення та систематизації сучасних наукових підходів. Охарактеризовано студентський актив як складову університетського середовища. Визначено критерії: когнітивний, мотиваційно-ціннісний, діяльнісний, рефлексивний; показники та рівні розвитку лідерського потенціалу студентського активу в університетському середовищі: реактивний, активний, проактивний. Здійснено аналіз стану розвитку лідерського потенціалу студентського активу в університетському середовищі. Обґрунтовано соціально-педагогічні умови розвитку лідерського потенціалу студентського активу в університетському середовищі: сповідування цінності лідерства в університетському середовищі, впровадження комплексної програми розвитку лідерського потенціалу студентського активу, стимулювання студентського активу до різних видів суспільно корисної діяльності. Розроблено змістово-методичне забезпечення розвитку лідерського потенціалу студентського активу в університетському середовищі. |
|
Date |
2016
|
|
Type |
Автореферат дисертації
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/18326/1/%D0%92_%D0%B4%D0%B3%D1%83%D0%BA%20%D0%BE%D1%84_%D1%86_%D0%B9%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%20%D0%9A%D1%83%D0%BB_%D0%BD%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%B0%20%D0%9E.%D0%A1..pdf
Волківська, Діана Анатоліївна (2016) Відгук офіційного опонента кандидат педагогічних наук Кулінченка О.С. на дисертацію Волківської Д.А. за темою: "Розвиток лідерського потенціалу студентського активу в університетському середовищі" Кандидат thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка. |
|