Запис Детальніше

Дисертація "Развитие системы повышения квалификации учителей народных школ в Украине второй половины ХІХ – начала ХХ века "

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/18332/
 
Title Дисертація "Развитие системы повышения квалификации учителей народных школ в Украине второй половины ХІХ – начала ХХ века "
Дисертація "Развитие системы повышения квалификации учителей народных школ в Украине второй половины ХІХ – начала ХХ века "
Дисертація "Развитие системы повышения квалификации учителей народных школ в Украине второй половины ХІХ – начала ХХ века "
 
Creator Петрощук, Наталія Романівна
 
Subject Відгуки опонентів
 
Description У дисертації подано цілісну картину розвитку системи підвищення кваліфікації вчителів народних шкіл в Україні другої половини ХІХ – початку ХХ століття.
Проаналізовано й систематизовано історіографію та джерельну базу з проблеми дослідження. Визначено та обґрунтовано періоди розвитку системи підвищення кваліфікації вчителів народних шкіл в Україні (друга половина ХІХ – початок ХХ століття), а саме: І період (1860–1899) – початковий громадсько-педагогічний, ІІ період (1899–1917) громадсько-державний, в межах яких виокремлено п’ять етапів.
Визначено основні типи інституцій підвищення кваліфікації вчителів у досліджуваний період, а саме: курси (педагогічні, змішані, загальноосвітні, церковні, сільськогосподарські, предметні, систематичні курси-лекції) та з’їзди
18
(державні, земські, губернські, повітові, міські, літні, різдвяні, великодні) учителів народних шкіл; організаційно-змістові особливості основних інституцій підвищення кваліфікації (курси, з’їзди), форми, методи, періоди їх діяльності; висвітлено внесок громадських організацій, земств та окремих громадських діячів у підвищення кваліфікації народних учителів.
До наукового обігу введено невідомі та маловідомі документи, що розширюють уявлення про розвиток системи підвищення кваліфікації народних учителів досліджуваного періоду.
Теоретичні положення дисертації, джерельна база, поданий у додатках фактологічний матеріал можуть використовуватися при укладанні курсів історії педагогіки, написанні підручників і посібників з історії освіти, для подальших наукових історико-педагогічних досліджень.
У дисертації подано цілісну картину розвитку системи підвищення кваліфікації вчителів народних шкіл в Україні другої половини ХІХ – початку ХХ століття.
Проаналізовано й систематизовано історіографію та джерельну базу з проблеми дослідження. Визначено та обґрунтовано періоди розвитку системи підвищення кваліфікації вчителів народних шкіл в Україні (друга половина ХІХ – початок ХХ століття), а саме: І період (1860–1899) – початковий громадсько-педагогічний, ІІ період (1899–1917) громадсько-державний, в межах яких виокремлено п’ять етапів.
Визначено основні типи інституцій підвищення кваліфікації вчителів у досліджуваний період, а саме: курси (педагогічні, змішані, загальноосвітні, церковні, сільськогосподарські, предметні, систематичні курси-лекції) та з’їзди
18
(державні, земські, губернські, повітові, міські, літні, різдвяні, великодні) учителів народних шкіл; організаційно-змістові особливості основних інституцій підвищення кваліфікації (курси, з’їзди), форми, методи, періоди їх діяльності; висвітлено внесок громадських організацій, земств та окремих громадських діячів у підвищення кваліфікації народних учителів.
До наукового обігу введено невідомі та маловідомі документи, що розширюють уявлення про розвиток системи підвищення кваліфікації народних учителів досліджуваного періоду.
Теоретичні положення дисертації, джерельна база, поданий у додатках фактологічний матеріал можуть використовуватися при укладанні курсів історії педагогіки, написанні підручників і посібників з історії освіти, для подальших наукових історико-педагогічних досліджень.
У дисертації подано цілісну картину розвитку системи підвищення кваліфікації вчителів народних шкіл в Україні другої половини ХІХ – початку ХХ століття.
Проаналізовано й систематизовано історіографію та джерельну базу з проблеми дослідження. Визначено та обґрунтовано періоди розвитку системи підвищення кваліфікації вчителів народних шкіл в Україні (друга половина ХІХ – початок ХХ століття), а саме: І період (1860–1899) – початковий громадсько-педагогічний, ІІ період (1899–1917) громадсько-державний, в межах яких виокремлено п’ять етапів.
Визначено основні типи інституцій підвищення кваліфікації вчителів у досліджуваний період, а саме: курси (педагогічні, змішані, загальноосвітні, церковні, сільськогосподарські, предметні, систематичні курси-лекції) та з’їзди
18
(державні, земські, губернські, повітові, міські, літні, різдвяні, великодні) учителів народних шкіл; організаційно-змістові особливості основних інституцій підвищення кваліфікації (курси, з’їзди), форми, методи, періоди їх діяльності; висвітлено внесок громадських організацій, земств та окремих громадських діячів у підвищення кваліфікації народних учителів.
До наукового обігу введено невідомі та маловідомі документи, що розширюють уявлення про розвиток системи підвищення кваліфікації народних учителів досліджуваного періоду.
Теоретичні положення дисертації, джерельна база, поданий у додатках фактологічний матеріал можуть використовуватися при укладанні курсів історії педагогіки, написанні підручників і посібників з історії освіти, для подальших наукових історико-педагогічних досліджень.
 
Date 2016
 
Type Автореферат дисертації
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/18332/1/%D0%94%D0%B8%D1%81%D0%B5%D1%80%D1%82%D0%B0%D1%86_%D1%8F%20%D0%9F%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%BE%D1%89%D1%83%D0%BA%20%D0%9D.%D0%A0.pdf
Петрощук, Наталія Романівна (2016) Дисертація "Развитие системы повышения квалификации учителей народных школ в Украине второй половины ХІХ – начала ХХ века " Кандидат thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка.