Відгук офіційного опонента кандидата психологічних наук, доцента Бігун Н.І.на дисертацію Ніколаєв Л.О. за темою: " Розвиток асертивності підлітків у різних умовах соціалізації. "
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/18337/
|
|
Title |
Відгук офіційного опонента кандидата психологічних наук, доцента Бігун Н.І.на дисертацію Ніколаєв Л.О. за темою: " Розвиток асертивності підлітків у різних умовах соціалізації. "
Відгук офіційного опонента кандидата психологічних наук, доцента Бігун Н.І.на дисертацію Ніколаєв Л.О. за темою: " Розвиток асертивності підлітків у різних умовах соціалізації. " Відгук офіційного опонента кандидата психологічних наук, доцента Бігун Н.І.на дисертацію Ніколаєв Л.О. за темою: " Розвиток асертивності підлітків у різних умовах соціалізації. " |
|
Creator |
Ніколаєв, Леонід Олегович
|
|
Subject |
Відгуки опонентів
|
|
Description |
У дисертації досліджувалось явище підліткової асертивності як особистісного інтегративного утворення, що характеризується своєрідністю структури та змістовними характеристиками: є багаторівневим і полідетермінованим особистісним утворенням, що має емотивно-когнітивну природу, комунікативну спрямованість та опосередковане індивідуально-психологічними властивостями. Висвітлено організаційно-методичні засади діагностичного дослідження, представлено інструментарій для комплексної діагностики асертивності підлітків; подано аналіз результатів емпіричного дослідження вікової та індивідуально-психологічної специфіки розвитку асертивності підлітків за емпіричними показниками, виокремлено найбільш значущі показники інтегративного характеру, проаналізовано специфіку їх прояву за віковою ознакою. Презентовано три групи підлітків за рівнем розвитку асертивності; складено їх характеристику відповідно до вікових новоутворень та індивідуально-психологічних відмінностей. Описано типологію когнітивних, афективних, ціннісних та конативних проявів асертивної поведінки підлітків. Досліджено психологічні детермінанти, що опосередковують розвиток асертивних якостей у підлітковому віці, виокремлено соціально-психологічні чинники, що забезпечують становлення асертивності підлітків за віковою та статевою ознакою. Розроблена та апробована програма оптимізації розвитку 21 підліткової асертивності на основі отримання досвіду ефективної комунікації в умовах спеціально організованої підліткової інтеракції. У дисертації досліджувалось явище підліткової асертивності як особистісного інтегративного утворення, що характеризується своєрідністю структури та змістовними характеристиками: є багаторівневим і полідетермінованим особистісним утворенням, що має емотивно-когнітивну природу, комунікативну спрямованість та опосередковане індивідуально-психологічними властивостями. Висвітлено організаційно-методичні засади діагностичного дослідження, представлено інструментарій для комплексної діагностики асертивності підлітків; подано аналіз результатів емпіричного дослідження вікової та індивідуально-психологічної специфіки розвитку асертивності підлітків за емпіричними показниками, виокремлено найбільш значущі показники інтегративного характеру, проаналізовано специфіку їх прояву за віковою ознакою. Презентовано три групи підлітків за рівнем розвитку асертивності; складено їх характеристику відповідно до вікових новоутворень та індивідуально-психологічних відмінностей. Описано типологію когнітивних, афективних, ціннісних та конативних проявів асертивної поведінки підлітків. Досліджено психологічні детермінанти, що опосередковують розвиток асертивних якостей у підлітковому віці, виокремлено соціально-психологічні чинники, що забезпечують становлення асертивності підлітків за віковою та статевою ознакою. Розроблена та апробована програма оптимізації розвитку 21 підліткової асертивності на основі отримання досвіду ефективної комунікації в умовах спеціально організованої підліткової інтеракції. У дисертації досліджувалось явище підліткової асертивності як особистісного інтегративного утворення, що характеризується своєрідністю структури та змістовними характеристиками: є багаторівневим і полідетермінованим особистісним утворенням, що має емотивно-когнітивну природу, комунікативну спрямованість та опосередковане індивідуально-психологічними властивостями. Висвітлено організаційно-методичні засади діагностичного дослідження, представлено інструментарій для комплексної діагностики асертивності підлітків; подано аналіз результатів емпіричного дослідження вікової та індивідуально-психологічної специфіки розвитку асертивності підлітків за емпіричними показниками, виокремлено найбільш значущі показники інтегративного характеру, проаналізовано специфіку їх прояву за віковою ознакою. Презентовано три групи підлітків за рівнем розвитку асертивності; складено їх характеристику відповідно до вікових новоутворень та індивідуально-психологічних відмінностей. Описано типологію когнітивних, афективних, ціннісних та конативних проявів асертивної поведінки підлітків. Досліджено психологічні детермінанти, що опосередковують розвиток асертивних якостей у підлітковому віці, виокремлено соціально-психологічні чинники, що забезпечують становлення асертивності підлітків за віковою та статевою ознакою. Розроблена та апробована програма оптимізації розвитку 21 підліткової асертивності на основі отримання досвіду ефективної комунікації в умовах спеціально організованої підліткової інтеракції. |
|
Date |
2016
|
|
Type |
Автореферат дисертації
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/18337/1/%D0%9D%D1%96%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D1%94%D0%B2_%D0%B1%D0%86%D0%93%D0%A3%D0%9D.pdf
Ніколаєв, Леонід Олегович (2016) Відгук офіційного опонента кандидата психологічних наук, доцента Бігун Н.І.на дисертацію Ніколаєв Л.О. за темою: " Розвиток асертивності підлітків у різних умовах соціалізації. " Кандидат thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка. |
|