Запис Детальніше

Відгук офіційного опонента доктора психологічних наук, професора Радчук Г.К.на дисертацію Чигирин Т.О. за темою: "Психологічні умови формування ефективної самопрезентації майбутніх психологів"

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/18340/
 
Title Відгук офіційного опонента доктора психологічних наук, професора Радчук Г.К.на дисертацію Чигирин Т.О. за темою: "Психологічні умови формування ефективної
самопрезентації майбутніх психологів"
Відгук офіційного опонента доктора психологічних наук, професора Радчук Г.К.на дисертацію Чигирин Т.О. за темою: "Психологічні умови формування ефективної
самопрезентації майбутніх психологів"
Відгук офіційного опонента доктора психологічних наук, професора Радчук Г.К.на дисертацію Чигирин Т.О. за темою: "Психологічні умови формування ефективної
самопрезентації майбутніх психологів"
 
Creator Чигирин, Тетяна Олександрівна
 
Subject Відгуки опонентів
 
Description У дисертації на основі теоретичного аналізу проблеми запропоновано
визначення поняття самопрезентації як поведінкового компоненту структури
особистості, у якому реалізується прагнення особистості створити бажаний і
водночас адекватний соціальній ситуації образ власного «Я» у сприйнятті інших
людей у процесі взаємодії та спілкування з соціумом. Визначено сутність
ефективної самопрезентації особистості та рівні її ефективності (ефективний,
достатній і неефективний). Виділено психологічні умови формування ефективної
самопрезентації особистості: соціально-психологічні, індивідуально-психологічні,
біопсихологічні та набутий особистістю досвід самопрезентації.
Висвітлено організаційно-методичні засади діагностичного дослідження
ефективності самопрезентації майбутніх психологів; особистісних властивостей, що
обумовлюють самопрезентацію; стратегій і тактик самопрезентації особистості;
проведено порівняльний аналіз міжгрупових відмінностей за критерієм рівня
ефективності самопрезентації; проаналізовано упродовж трьох років динаміку змін
особистісних властивостей, що обумовлюють самопрезентацію майбутніх
психологів.
Представлено психологічні портрети досліджуваних з різним рівнем
19
ефективності самопрезентації та співставлено їх з вимогами до професії психолога.
Розроблено програму психологічного супроводу оптимізації ефективності
самопрезентації майбутніх психологів.
У дисертації на основі теоретичного аналізу проблеми запропоновано
визначення поняття самопрезентації як поведінкового компоненту структури
особистості, у якому реалізується прагнення особистості створити бажаний і
водночас адекватний соціальній ситуації образ власного «Я» у сприйнятті інших
людей у процесі взаємодії та спілкування з соціумом. Визначено сутність
ефективної самопрезентації особистості та рівні її ефективності (ефективний,
достатній і неефективний). Виділено психологічні умови формування ефективної
самопрезентації особистості: соціально-психологічні, індивідуально-психологічні,
біопсихологічні та набутий особистістю досвід самопрезентації.
Висвітлено організаційно-методичні засади діагностичного дослідження
ефективності самопрезентації майбутніх психологів; особистісних властивостей, що
обумовлюють самопрезентацію; стратегій і тактик самопрезентації особистості;
проведено порівняльний аналіз міжгрупових відмінностей за критерієм рівня
ефективності самопрезентації; проаналізовано упродовж трьох років динаміку змін
особистісних властивостей, що обумовлюють самопрезентацію майбутніх
психологів.
Представлено психологічні портрети досліджуваних з різним рівнем
19
ефективності самопрезентації та співставлено їх з вимогами до професії психолога.
Розроблено програму психологічного супроводу оптимізації ефективності
самопрезентації майбутніх психологів.
У дисертації на основі теоретичного аналізу проблеми запропоновано
визначення поняття самопрезентації як поведінкового компоненту структури
особистості, у якому реалізується прагнення особистості створити бажаний і
водночас адекватний соціальній ситуації образ власного «Я» у сприйнятті інших
людей у процесі взаємодії та спілкування з соціумом. Визначено сутність
ефективної самопрезентації особистості та рівні її ефективності (ефективний,
достатній і неефективний). Виділено психологічні умови формування ефективної
самопрезентації особистості: соціально-психологічні, індивідуально-психологічні,
біопсихологічні та набутий особистістю досвід самопрезентації.
Висвітлено організаційно-методичні засади діагностичного дослідження
ефективності самопрезентації майбутніх психологів; особистісних властивостей, що
обумовлюють самопрезентацію; стратегій і тактик самопрезентації особистості;
проведено порівняльний аналіз міжгрупових відмінностей за критерієм рівня
ефективності самопрезентації; проаналізовано упродовж трьох років динаміку змін
особистісних властивостей, що обумовлюють самопрезентацію майбутніх
психологів.
Представлено психологічні портрети досліджуваних з різним рівнем
19
ефективності самопрезентації та співставлено їх з вимогами до професії психолога.
Розроблено програму психологічного супроводу оптимізації ефективності
самопрезентації майбутніх психологів.
 
Date 2016
 
Type Автореферат дисертації
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/18340/1/%D0%92%D1%96%D0%B4%D0%B3%D1%83%D0%BA%20%20%D0%A0%D0%B0%D0%B4%D1%87%D1%83%D0%BA%20%D0%BD%D0%B0%20%D0%B4%D0%B8%D1%81%D0%B5%D1%80%20%D0%A7%D0%B8%D0%B3%D0%B8%D1%80%D0%B8%D0%BD.pdf
Чигирин, Тетяна Олександрівна (2016) Відгук офіційного опонента доктора психологічних наук, професора Радчук Г.К.на дисертацію Чигирин Т.О. за темою: "Психологічні умови формування ефективної самопрезентації майбутніх психологів" Кандидат thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка.