Відгук офіційного опонента доктора психологічних наук, професора Радчук Г.К.на дисертацію Чигирин Т.О. за темою: "Психологічні умови формування ефективної самопрезентації майбутніх психологів"
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/18340/
|
|
Title |
Відгук офіційного опонента доктора психологічних наук, професора Радчук Г.К.на дисертацію Чигирин Т.О. за темою: "Психологічні умови формування ефективної самопрезентації майбутніх психологів" Відгук офіційного опонента доктора психологічних наук, професора Радчук Г.К.на дисертацію Чигирин Т.О. за темою: "Психологічні умови формування ефективної самопрезентації майбутніх психологів" Відгук офіційного опонента доктора психологічних наук, професора Радчук Г.К.на дисертацію Чигирин Т.О. за темою: "Психологічні умови формування ефективної самопрезентації майбутніх психологів" |
|
Creator |
Чигирин, Тетяна Олександрівна
|
|
Subject |
Відгуки опонентів
|
|
Description |
У дисертації на основі теоретичного аналізу проблеми запропоновано визначення поняття самопрезентації як поведінкового компоненту структури особистості, у якому реалізується прагнення особистості створити бажаний і водночас адекватний соціальній ситуації образ власного «Я» у сприйнятті інших людей у процесі взаємодії та спілкування з соціумом. Визначено сутність ефективної самопрезентації особистості та рівні її ефективності (ефективний, достатній і неефективний). Виділено психологічні умови формування ефективної самопрезентації особистості: соціально-психологічні, індивідуально-психологічні, біопсихологічні та набутий особистістю досвід самопрезентації. Висвітлено організаційно-методичні засади діагностичного дослідження ефективності самопрезентації майбутніх психологів; особистісних властивостей, що обумовлюють самопрезентацію; стратегій і тактик самопрезентації особистості; проведено порівняльний аналіз міжгрупових відмінностей за критерієм рівня ефективності самопрезентації; проаналізовано упродовж трьох років динаміку змін особистісних властивостей, що обумовлюють самопрезентацію майбутніх психологів. Представлено психологічні портрети досліджуваних з різним рівнем 19 ефективності самопрезентації та співставлено їх з вимогами до професії психолога. Розроблено програму психологічного супроводу оптимізації ефективності самопрезентації майбутніх психологів. У дисертації на основі теоретичного аналізу проблеми запропоновано визначення поняття самопрезентації як поведінкового компоненту структури особистості, у якому реалізується прагнення особистості створити бажаний і водночас адекватний соціальній ситуації образ власного «Я» у сприйнятті інших людей у процесі взаємодії та спілкування з соціумом. Визначено сутність ефективної самопрезентації особистості та рівні її ефективності (ефективний, достатній і неефективний). Виділено психологічні умови формування ефективної самопрезентації особистості: соціально-психологічні, індивідуально-психологічні, біопсихологічні та набутий особистістю досвід самопрезентації. Висвітлено організаційно-методичні засади діагностичного дослідження ефективності самопрезентації майбутніх психологів; особистісних властивостей, що обумовлюють самопрезентацію; стратегій і тактик самопрезентації особистості; проведено порівняльний аналіз міжгрупових відмінностей за критерієм рівня ефективності самопрезентації; проаналізовано упродовж трьох років динаміку змін особистісних властивостей, що обумовлюють самопрезентацію майбутніх психологів. Представлено психологічні портрети досліджуваних з різним рівнем 19 ефективності самопрезентації та співставлено їх з вимогами до професії психолога. Розроблено програму психологічного супроводу оптимізації ефективності самопрезентації майбутніх психологів. У дисертації на основі теоретичного аналізу проблеми запропоновано визначення поняття самопрезентації як поведінкового компоненту структури особистості, у якому реалізується прагнення особистості створити бажаний і водночас адекватний соціальній ситуації образ власного «Я» у сприйнятті інших людей у процесі взаємодії та спілкування з соціумом. Визначено сутність ефективної самопрезентації особистості та рівні її ефективності (ефективний, достатній і неефективний). Виділено психологічні умови формування ефективної самопрезентації особистості: соціально-психологічні, індивідуально-психологічні, біопсихологічні та набутий особистістю досвід самопрезентації. Висвітлено організаційно-методичні засади діагностичного дослідження ефективності самопрезентації майбутніх психологів; особистісних властивостей, що обумовлюють самопрезентацію; стратегій і тактик самопрезентації особистості; проведено порівняльний аналіз міжгрупових відмінностей за критерієм рівня ефективності самопрезентації; проаналізовано упродовж трьох років динаміку змін особистісних властивостей, що обумовлюють самопрезентацію майбутніх психологів. Представлено психологічні портрети досліджуваних з різним рівнем 19 ефективності самопрезентації та співставлено їх з вимогами до професії психолога. Розроблено програму психологічного супроводу оптимізації ефективності самопрезентації майбутніх психологів. |
|
Date |
2016
|
|
Type |
Автореферат дисертації
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/18340/1/%D0%92%D1%96%D0%B4%D0%B3%D1%83%D0%BA%20%20%D0%A0%D0%B0%D0%B4%D1%87%D1%83%D0%BA%20%D0%BD%D0%B0%20%D0%B4%D0%B8%D1%81%D0%B5%D1%80%20%D0%A7%D0%B8%D0%B3%D0%B8%D1%80%D0%B8%D0%BD.pdf
Чигирин, Тетяна Олександрівна (2016) Відгук офіційного опонента доктора психологічних наук, професора Радчук Г.К.на дисертацію Чигирин Т.О. за темою: "Психологічні умови формування ефективної самопрезентації майбутніх психологів" Кандидат thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка. |
|