Запис Детальніше

Дисертація "Психологічні умови формування ефективної самопрезентації майбутніх психологів"

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/18343/
 
Title Дисертація "Психологічні умови формування ефективної
самопрезентації майбутніх психологів"
Дисертація "Психологічні умови формування ефективної
самопрезентації майбутніх психологів"
Дисертація "Психологічні умови формування ефективної
самопрезентації майбутніх психологів"
 
Creator Чигирин, Тетяна Олександрівна
 
Subject Відгуки опонентів
 
Description У дисертації на основі теоретичного аналізу проблеми запропоновано
визначення поняття самопрезентації як поведінкового компоненту структури
особистості, у якому реалізується прагнення особистості створити бажаний і
водночас адекватний соціальній ситуації образ власного «Я» у сприйнятті інших
людей у процесі взаємодії та спілкування з соціумом. Визначено сутність
ефективної самопрезентації особистості та рівні її ефективності (ефективний,
достатній і неефективний). Виділено психологічні умови формування ефективної
самопрезентації особистості: соціально-психологічні, індивідуально-психологічні,
біопсихологічні та набутий особистістю досвід самопрезентації.
Висвітлено організаційно-методичні засади діагностичного дослідження
ефективності самопрезентації майбутніх психологів; особистісних властивостей, що
обумовлюють самопрезентацію; стратегій і тактик самопрезентації особистості;
проведено порівняльний аналіз міжгрупових відмінностей за критерієм рівня
ефективності самопрезентації; проаналізовано упродовж трьох років динаміку змін
особистісних властивостей, що обумовлюють самопрезентацію майбутніх
психологів.
Представлено психологічні портрети досліджуваних з різним рівнем
19
ефективності самопрезентації та співставлено їх з вимогами до професії психолога.
Розроблено програму психологічного супроводу оптимізації ефективності
самопрезентації майбутніх психологів.
У дисертації на основі теоретичного аналізу проблеми запропоновано
визначення поняття самопрезентації як поведінкового компоненту структури
особистості, у якому реалізується прагнення особистості створити бажаний і
водночас адекватний соціальній ситуації образ власного «Я» у сприйнятті інших
людей у процесі взаємодії та спілкування з соціумом. Визначено сутність
ефективної самопрезентації особистості та рівні її ефективності (ефективний,
достатній і неефективний). Виділено психологічні умови формування ефективної
самопрезентації особистості: соціально-психологічні, індивідуально-психологічні,
біопсихологічні та набутий особистістю досвід самопрезентації.
Висвітлено організаційно-методичні засади діагностичного дослідження
ефективності самопрезентації майбутніх психологів; особистісних властивостей, що
обумовлюють самопрезентацію; стратегій і тактик самопрезентації особистості;
проведено порівняльний аналіз міжгрупових відмінностей за критерієм рівня
ефективності самопрезентації; проаналізовано упродовж трьох років динаміку змін
особистісних властивостей, що обумовлюють самопрезентацію майбутніх
психологів.
Представлено психологічні портрети досліджуваних з різним рівнем
19
ефективності самопрезентації та співставлено їх з вимогами до професії психолога.
Розроблено програму психологічного супроводу оптимізації ефективності
самопрезентації майбутніх психологів.
У дисертації на основі теоретичного аналізу проблеми запропоновано
визначення поняття самопрезентації як поведінкового компоненту структури
особистості, у якому реалізується прагнення особистості створити бажаний і
водночас адекватний соціальній ситуації образ власного «Я» у сприйнятті інших
людей у процесі взаємодії та спілкування з соціумом. Визначено сутність
ефективної самопрезентації особистості та рівні її ефективності (ефективний,
достатній і неефективний). Виділено психологічні умови формування ефективної
самопрезентації особистості: соціально-психологічні, індивідуально-психологічні,
біопсихологічні та набутий особистістю досвід самопрезентації.
Висвітлено організаційно-методичні засади діагностичного дослідження
ефективності самопрезентації майбутніх психологів; особистісних властивостей, що
обумовлюють самопрезентацію; стратегій і тактик самопрезентації особистості;
проведено порівняльний аналіз міжгрупових відмінностей за критерієм рівня
ефективності самопрезентації; проаналізовано упродовж трьох років динаміку змін
особистісних властивостей, що обумовлюють самопрезентацію майбутніх
психологів.
Представлено психологічні портрети досліджуваних з різним рівнем
19
ефективності самопрезентації та співставлено їх з вимогами до професії психолога.
Розроблено програму психологічного супроводу оптимізації ефективності
самопрезентації майбутніх психологів.
 
Date 2016
 
Type Автореферат дисертації
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/18343/1/%D0%94%D0%B8%D1%81%D0%B5%D1%80%D1%82%D0%B0%D1%86_%D1%8F_%D0%A7%D0%B8%D0%B3%D0%B8%D1%80%D0%B8%D0%BD.pdf
Чигирин, Тетяна Олександрівна (2016) Дисертація "Психологічні умови формування ефективної самопрезентації майбутніх психологів" Кандидат thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка.