Запис Детальніше

Вивчення дорослими іноземної мови у неформальному освітньому середовищі як засіб міжкультурного діалогу

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/18395/
 
Title Вивчення дорослими іноземної мови у неформальному освітньому середовищі як засіб міжкультурного діалогу
Learning a foreign language in non-formal education by adults as a tool for cross-cultural dialogue
Изучение взрослыми иностранного языка в неформальном образовании как средство межкультурного диалога
 
Creator Соловей, Людмила Сергіївна
Бабушко, Світлана Ростиславівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description Питання міжкультурного діалогу, спричинені соціальними та економічними чинниками, сьогодні набувають особливої актуальності В статі проаналізовано одну із освітніх можливостей неформальної освіти дорослих в Європі, які сприяють установленню міжкультурного діалогу – розвиток іншомовної компетентності на прикладі вивченні німецької мови в режимі on-line. Розглянуто сутність концепту «міжкультурна компетентність», в основі якої лежить здатність швидко розуміти та ефективно діяти у середовищі, яке є культурно відмінним від власного. Продемонстровано, як вирішується проблема інтеграції мігрантів у суспільство завдяки освітній діяльності громадської організації DVV з вивчення дорослими німецької мови. Описано структуру, контент і особливості роботи електронного порталу “Ich will Deutsch lernen”, який є першою державною програмою в неформальній освіті дорослих, профінансованою урядом Німеччини. Зроблено висновок, що вивчення іноземної мови сприяє не лише розвитку іншомовної компетентності, але й налагодженню та зміцненню міжкультурного діалогу у сучасному полікультурному суспільстві.
The problems of cross-cultural dialogue which are caused by social and economic factors are getting a special importance nowadays. The article describes one of the learning possibilities of non-formal adult education which stipulate the cross-cultural dialogue; there is explained the definition of the concept “cross-cultural competence” and shown how the problem of migrants’ integration into the society is settled thanks to the DVV educational activity in adult’s learning of the German language.
Вопросы межкультурного диалога, обусловленные социальными и экономическими факторами, сегодня приобрели особую актуальность. В статье проанализирована одна из образовательных возможностей неформального образования взрослых, помогающих установлению межкультурного диалога, рассмотрено значение концепта «межкультурная компетентность», показано, как решается проблема интеграции мигрантов в общество благодаря образовательной деятельности общественной организации DVV по изучению взрослыми немецкого языка.
 
Publisher Педагогічна преса: Вісник НАПН України
 
Date 2016
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/18395/1/L_Solovei_S_Babushko_PP_4_IF_KNUTD.pdf
Соловей, Людмила Сергіївна та Бабушко, Світлана Ростиславівна (2016) Вивчення дорослими іноземної мови у неформальному освітньому середовищі як засіб міжкультурного діалогу Педагогіка і психологія (4 (93)). с. 47-56. ISSN 2304-0629