Запис Детальніше

THE INVARIANT ADAPTATION OF THE AIRCRAFT CONTROL SYSTEM IN EMERGENCY SITUATION DURING THE FLIGHT

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title THE INVARIANT ADAPTATION OF THE AIRCRAFT CONTROL SYSTEM IN EMERGENCY SITUATION DURING THE FLIGHT
Инвариантная адаптация системы управления самолетом при возникновении аварийной ситуации в полете
Інваріантна адаптація системи керування літаком при виникненні аварійної ситуації в польоті
 
Creator Pavlova, Svitlana; National Aviation University
Komar, Mykola; International Research and Training Center for Information Technologies and Systems
of National Academy of Sciences of Ukraine and Ministry of Education and Science of Ukraine
 
Subject
absolute non-linear invariance; control system; failure; reconfiguration of control system; flight safety
681.513.6

абсолютная нелинейная инвариантность; система управления; отказ; реконфигурация системы управления; безопасность полетов
681.513.6

абсолютна нелінійна інваріантність; система керування; відмова; реконфігурація системи керування; безпека польотів
681.513.6
 
Description Purpose: The aim of this study is to develop a method for compensating the effects of failures of the aircraft automatic control system during the flight. Methods: This article reviews an approach based on the methods of theory of absolute nonlinear invariance. Results: In this paper, we present the example of a case of compensation of failure of the elevator with using the solution of the equation of the absolute invariance for pitch angle. Synthesis of automatic control device of aircraft orientation angles based on the analysis of the equations of the absolute nonlinear invariance is presented. Discussion: The use of the reconfiguration of the aircraft control system to ensure its survivability in flight is a perspective direction. However, the development of the concept of motion control of the aircraft with the use of the theory of absolute invariance will allow to realize an effective developed aircraft control method that will have advantages compared with the existing methods.
Цель: Целью данной статьи является разработка метода для компенсации последствий отказов системы автоматического управления самолетом во время полета. Методы: В статье рассмотрен подход, основанный на методах теории абсолютной нелинейной инвариантности. Результаты: Приведен пример случая компенсации отказа руля высоты с помощью решения уравнения абсолютной инвариантности для угла тангажа самолета. Представлен синтез устройства автоматического управления углами ориентации летательного аппарата на основе анализа уравнений абсолютной нелинейной инвариантности. Обсуждение: Использование реконфигурации системы управления самолетом для обеспечения его живучести в полете является перспективным направлением. При этом, развитие концепции управления движением летательного аппарата с использованием теории абсолютной инвариантности позволит реализовать эффективный метод управления полетом, который будет иметь преимущества по сравнению с существующими методами.
Мета: Метою даної статті є розробка методу для компенсації наслідків відмов системи автоматичного керування літаком під час польоту. Методи: В статті розглянуто підхід, заснований на методах теорії абсолютної нелінійної інваріантності. Результати: Наведено приклад випадку компенсації відмови руля висоти за допомогою вирішення рівняння абсолютної інваріантності для кута тангажу літака. Представлено синтез пристрою автоматичного керування кутами орієнтації літального апарату на основі аналізу рівнянь абсолютної нелінійної інваріантності. Обговорення: Використання реконфігурації системи керування літаком для забезпечення його живучості у польоті є перспективним напрямком. При цьому, розвиток концепції управління рухом літального апарату з використанням теорії абсолютної інваріантності дозволить реалізувати ефективний метод керування польотом, який буде мати переваги в порівнянні з існуючими методами.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2016-12-22
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/11051
10.18372/2306-1472.69.11051
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 69, № 4 (2016); 28-33
Вестник Национального авиационного университета; Том 69, № 4 (2016); 28-33
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 69, № 4 (2016); 28-33
 
Language en
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e