DEFORMATION RELIEF AS AN INDICATOR OF THE TEMPERATURE FLUCTUATIONS INFLUENCE ON THE FATIGUE DAMAGE ACCUMULATION
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
DEFORMATION RELIEF AS AN INDICATOR OF THE TEMPERATURE FLUCTUATIONS INFLUENCE ON THE FATIGUE DAMAGE ACCUMULATION
ДЕФОРМАЦИОННЫЙ РЕЛЬЕФ КАК ИНДИКАТОР ВЛИЯНИЯ ТЕМПЕРАТУРНЫХ ФЛУКТУАЦИЙ НА ПРОЦЕСС НАКОПЛЕНИЯ УСТАЛОСТНЫХ ПОВРЕЖДЕНИЙ ДЕФОРМАЦІЙНИЙ РЕЛЬЄФ ЯК ІНДИКАТОР ВПЛИВУ ТЕМПЕРАТУРНИХ ФЛУКТУАЦІЙ НА ПРОЦЕС НАКОПИЧЕННЯ ВТОМНИХ ПОШКОДЖЕНЬ |
|
Creator |
Карускевич, Михайло Віталійович; Національний авіаційний університет
Маслак, Тетяна Петрівна; Національний авіаційний університет Кравченко, Володимир Васильович; Національний авіаційний університет Клименко, Ольга Петрівна; Національний авіаційний університет |
|
Subject |
aluminium alloys; fatigue damage; elevated temperatures; deformation relief
UDC 620.179.1 алюминиевые сплавы; усталостное повреждение; повышенные температуры; деформационный рельеф УДК 620.179.1 алюмінієві сплави; втомне пошкодження; підвищені температури; деформаційний рельєф УДК 620.179.1 |
|
Description |
The article describes the methods and the preliminary results of the research directedon the investigation of temperature influence on D16AT aluminium alloy fatigue.The initial stage of fatigue has been studied by the analysis of the surface deformationrelief. Test temperature regime corresponds to the aircraft structure temperaturespectrum at the airfield. The level of cyclic stresses is about to those thatarise when the airplane moves on airdrome surface.
В статье представлена методика и предварительные результаты исследования влияния флуктуацийтемпературы на усталость плакированного алюминиевого сплава Д16АТ. Инкубационная стадияусталости исследовалась путем анализа деформационного рельефа поверхности. Температурныйрежим испытаний соответствует диапазону температур конструкции самолета на аеродроме. Уровень циклических напряжений близок к напряжениям, действующим на самолет при движении егопо поверхности взлетно-посадочной полосы. В статті представлена методика і попередні результати дослідження впливу флуктуаційтемператури на втому плакованого алюмінієвого сплаву Д16АТ. Інкубаційна стадіявтоми досліджувалася шляхом аналізу деформаційного рельєфу поверхні. Температурний режим випробувань відповідає діапазону температур конструкції літака на аеродромі. Рівень циклічних напружень близький до напружень, які діють на літак при русі йогопо поверхні злітно-посадкової смуги. |
|
Publisher |
Національний Авиаційний Університет
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2016-01-11
|
|
Type |
—
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PTZ/article/view/11066
10.18372/0370-2197.2(71).11066 |
|
Source |
Проблеми тертя та зношування; № 2(71) (2016); 72-77
Scientific-Technical Journal "Problems of Friction and Wear"; № 2(71) (2016); 72-77 Проблемы трения и изнашивания; № 2(71) (2016); 72-77 |
|
Language |
uk
|
|