Запис Детальніше

Стан використання хмарних сервісів керівниками вітчизняних дошкільних навчальних закладів у професійній діяльності

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/705439/
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1475
 
Title Стан використання хмарних сервісів керівниками вітчизняних дошкільних навчальних закладів у професійній діяльності
Using Cloud Services by Ukrainian Pre-School Managers in Their Professional Activity
Использование облачных сервисов руководителями украинских дошкольных учебных заведений в профессиональной деятельности
 
Creator Богдан, В.О.
 
Subject 004.7 Computer communication. Computer networks
37.07 Management aspects of educational institutions
 
Description У статті представлено результати опитування керівників вітчизняних дошкільних навчальних закладів на предмет їх обізнаності й практичного досвіду використання хмарних сервісів у професійній діяльності. До анкетування було залучено 227 завідувачів з восьми регіонів України. Визначено ступінь забезпеченості ДНЗ комп’ютерною технікою, підключенням до мережі Інтернет; періодичність і цільове призначення використання загалом веб-технологій; обізнаність керівників ДНЗ щодо поняття «хмарні сервіси», їх застосування у професійній діяльності та ін. З’ясовано, що усі опитані керівники бажають поглиблювати власні знання й розвивати навички роботи з хмарними сервісами. Перспективним напрямом подальших досліджень визначено доцільність розробки методики формування ІК-компетентності керівників ДНЗ в аспекті використання хмарних сервісів.
The article presents the results of the survey of Ukrainian pre-school managers on their knowledge and practical experience of using cloud services in their professional activities. The survey involved 227 pre-school managers from the eight regions of Ukraine. Among others the following issues were revealed: the degree of technological provision and Internet access; frequency and general purpose of web technologies use; pre-school managers’ awareness on the concept of "cloud services", as well as their use in professional activity, etc. It was clarified that all respondents were eager to deepen their knowledge and develop skills to work with cloud services. A promising area of future researches was identified: expediency of developing methods of forming ICT-competence of pre-school managers in terms of using cloud services.
В статье предоставлено результаты опроса руководителей украинских дошкольных учебных заведений на предмет их осведомленности и практического опыта использования облачных сервисов в профессиональной деятельности. В анкетировании было задействовано 227 заведующих из 8 регионов Украины. Определена степень обеспеченности ДОУ компьютерной техникой, подключением к сети Интернет; периодичность и целевое назначение использования веб-технологий в общем; осведомленность руководителей ДОУ в значении понятия «облачные сервисы», их использование в профессиональной деятельности и т. д. Выяснено, что все руководители желают углублять собственные знания и развивать навыки работы с облачными сервисами. Перспективным направлением дальнейших исследований определена целесообразность разработки методики формирования ИК-компетентности руководителей ДОУ в аспекте использования облачных сервисов.
 
Publisher Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/705439/1/1475-5883-1-PB.pdf
Богдан, В.О. (2016) Using Cloud Services by Ukrainian Pre-School Managers in Their Professional Activity Інформаційні технології і засоби навчання, 5 (55). pp. 175-186. ISSN 2076-8184