Запис Детальніше

Здоров’язбережувальний складник ік-компетентності учнів як важливий елемент здоров’язбережувального використання програмно-апаратних засобів у навчальному процесі основної школи

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/705443/
 
Title Здоров’язбережувальний складник ік-компетентності учнів як важливий елемент здоров’язбережувального використання програмно-апаратних засобів у навчальному процесі основної школи
Здоровьесберегающая составляющая ИК-компетентности учащихся как важный элемент здоровьесберегающего использования программно-аппаратных средств в учебном процессе основной школы
Health-saving component of ICT-competence of pupils as an important element of health-saving use of software and hardware tools in the basic school learning process
 
Creator Носенко, Ю.Г.
Сухіх, А.С.
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті визначено сутність, характеристику компонентів, критеріїв, показників і рівнів сформованості здоров’язбережувального складника ІК-компетентності учнів основної школи. Обґрунтовано думку про те, що знання, вміння, навички, ціннісні установки в аспекті здоров’язбережувального використання програмно-апаратних засобів доцільно розглядати в межах ІК-компетентності як один з її складників. Наголошено на тому, що формування цього складника є однією з пріоритетних умов здоров’язбережувального використання програмно-апаратних засобів у навчальному процесі.
В статье определена сущность, характеристика компонентов, критериев, показателей и уровней сформированности здоровьясберегающей составляющей ИК-компетентности учащихся основной школы. Обоснована мысль о том, что знания, умения, навыки, ценностные установки в аспекте здоровьесберегающего использования программно-аппаратных средств целесообразно рассматривать в рамках ИК-компетентности как одну из ее составляющих. Отмечено, что формирование этой составляющей является одним из приоритетных условий здоровьесберегающего использования программно-аппаратных средств в учебном процессе.
In the article the essence, the components, criteria, indicators and the levels of health-saving component of secondary students’ digital competence are defined. It is substantiated the idea that knowledge, skills, values concerning health-saving use of software and hardware should be considered within the digital competence as one of its components. It is emphasized the fact that the forming of this component is a priority condition of health-saving use of software and hardware in the learning process.
 
Publisher Рівненський ОІППО, Рівненський державний гуманітарний університет
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/705443/1/%D0%9D%D0%BE%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%2C%20%D0%A1%D1%83%D1%85%D1%96%D1%85%20%28%D0%A0%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B5%29-%D0%97%D0%A1%D0%86%D0%9A%D0%9A.pdf
Носенко, Ю.Г. and Сухіх, А.С. (2016) Health-saving component of ICT-competence of pupils as an important element of health-saving use of software and hardware tools in the basic school learning process Нова педагогічна думка, 2 (86). pp. 30-35.