Запис Детальніше

Концепція дослідження професійної підготовки дошкільних педагогів у країнах західної Європи: стратегічний аспект

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/18451/
http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2016/11/106.pdf
 
Title Концепція дослідження професійної підготовки дошкільних педагогів у країнах західної Європи: стратегічний аспект
CONCEPTION OF THE PRESCHOOL TEACHERS TRAINING IN WESTERN EUROPE INVESTIGATION: ASPECT OF STRATEGY
КОНЦЕПЦИЯ ИССЛЕДОВАНИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ ДОШКОЛЬНЫХ ПЕДАГОГОВ В СТРАНАХ ЗАПАДНОЙ ЕВРОПЫ: СТРАТЕГИЧЕСКИЙ АСПЕКТ
 
Creator Мельник, Наталія Іванівна
 
Subject Index Copernicus
РИНЦ
Наукові (входять до науковометричних баз і мають ISSN, DOI та індекс цитування журналу)
 
Description У статті представлено аналіз та обгрунтування концепції дослідження професійної підготовки дошкільних педагогів у країнах Західної Європи. Автором встановлено особливості розуміння поняття «концепція» у європейському науковому вимірі. В статті також обґрунтовано значення побудови концепції порівняльної характеристики для забезпечення якості започаткованого дослідження. Запропоновано модель реалізації концепції та коротко окреслено її особливості. Модель охоплює концептуальний, процесуальний та результативний блоки професійної підготовки дошкільних педагогів, що корелюються з етапами проведення дослідження.
The issue is devoted to the problem of the conception of preschool teachers training in Western Europe research. The author distinguished the peculiarities of understanding of the concept of "conception" in European scientific dimention. The formation of reasonable conception of comparative investigation is also mentioned in the article, the author emphasized the actuality of this process and that it ensured the quality of the initiated research. The model of implementing the conception is developed in the issue and its features are briefly outlined. The model covers the conceptual, procedural and efficient power training preschool teachers which are correlated with the stages of the study.
В статье представлен анализ и обосновано концепции исследования профессиональной подготовки дошкольных педагогов в странах Западной Европы. Автором установлены особенности понимания понятия «концепция» в европейском научном пространстве. В статье также обосновано значение построения концепции сравнительной характеристики для обеспечения качества начатого исследования. Предложена модель реализации концепции и коротко обозначены его особенности. Модель охватывает концептуальный, процессуальный и результативный блоки профессиональной подготовки дошкольных педагогов, коррелируются с этапами проведения исследования.
 
Date 2016
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/18451/1/Melnyk_N_I_PI_MV_11_2016.pdf
Мельник, Наталія Іванівна (2016) Концепція дослідження професійної підготовки дошкільних педагогів у країнах західної Європи: стратегічний аспект Молодий вчений, 38 (11). с. 454-460. ISSN 2304-5809