Запис Детальніше

Гуманістична концепція як основа підходів до професійної підготовки дошкільних педагогів у західноєвропейських країнах

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/18453/
 
Title Гуманістична концепція як основа підходів до професійної підготовки дошкільних педагогів у західноєвропейських країнах
Humanistic concept as the approach to training preschool teachers in Western countries
Гуманистическая концепция как основа подходов к профессиональной подготовке дошкольных педагогов в западноевропейских странах
 
Creator Мельник, Наталія Іванівна
 
Subject Міжнародні
 
Description Статтю присвячено проблемі гуманістичного підходу.Гуманістичний підхід (Humanistic teacher education) набув статусу глобальної педагогічної парадигми, що створює передумови для розроблення особистісно орієнтованих моделей і технологій освіти й виховання, що є актуальним для умов сучасної вищої педагогічної освіти. Гуманістичний підхід до професійної підготовки дошкільних педагогів розглядає процес навчання виходячи з потреб людини; відповідно підходу освіта не може бути якісною, якщо якась із двох складових когнітивна чи емоційна не мають місце у процесі пізнання.
Humanistic approach (Humanistic teacher education) acquired the status of a global educational paradigm that creates conditions for the development of learner-oriented models and technology education and training that is relevant to the conditions of modern education degree. The humanistic approach to training preschool teachers consider learning process based on human needs; the approach education can not be of high quality if any of the two components of cognitive or emotional does not occur in the process of learning.
Статья посвещена проблемме гуманыстического подхода. Гуманистический подход (Humanistic teacher education) получил статус глобальной педагогической парадигмы, создает предпосылки для разработки личностно ориентированных моделей и технологий образования и воспитания, является актуальным для условий современного высшего педагогического образования. Гуманистический подход к профессиональной подготовке дошкольных педагогов рассматривает процесс обучения исходя из потребностей человека; соответственно подхода образование не может быть качественной, если какая-то из двух составляющих когнитивная или эмоциональная не имеют место в процессе познания.
 
Publisher ГО «Південна фундація педагогіки».
 
Date 2016
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/18453/1/Melnyk_N_I_PI_PivdFuondofPed_21-22_october_2016.pdf
Мельник, Наталія Іванівна (2016) Гуманістична концепція як основа підходів до професійної підготовки дошкільних педагогів у західноєвропейських країнах Зб. наук. роб. учасн. міжн. наук.-практ. конф. (21-22 жовтня 2016 р., м. Одеса). с. 91-93.