Поперечно-кутові коливання напівпричепа із нелінійним корегуючим моментом
Наукові видання Харківського національного університету Повітряних Сил
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Поперечно-кутові коливання напівпричепа із нелінійним корегуючим моментом
Поперечно-угловые колебания полуприцепа с нелинейным корегирующим моментом Cross-corner vibrations of semitrailer with nonlinear corrective moment |
|
Creator |
А.А. Звонко
М.Б. Сокіл А.О. Дзюба А.А. Звонко М.Б. Сокил А.О. Дзюба A.A. Zvonko М.B. Sokil А.О. Dzuba |
|
Subject |
Механіка, машинознавство та електропостачання
УДК 629.01 колісний транспортний засіб, напівпричіп, підресорена маса, поперечно-кутові коливання, система підресорювання, стійкість руху колесное транспортное средство, полуприцеп, подрессоренная масса, поперечно-угловые коле-бания, система подрессоривания, устойчивость движения wheeled vehicle, semitrailer, semi-sprung mass, transverse angular oscillation, springs system, resistance movement |
|
Description |
Для напівпричепа розглянуто задачу про вплив геометричних розмірів, силових характеристик системи підресорювання та модернізованого пружного з’єднання тягача і напівпричепа на його поперечно-кутові коливання. Описано поперечно-кутові коливання підресореної частини напівпричепа, отримано співвідношення, які враховують вплив основних динамічних характеристик системи підресорювання, геометричних розмірів причепа на визначальні параметри її коливань. Показано, що використання модернізованої системи з’єднання тягача та напівпричепа суттєво впливає на амплітуду та частоту його коливань, що в кінцевому випадку приводить до зменшення динамічних навантажень на елементи напівпричепа чи обладнання, яке він транспортує.
Для полуприцепа рассмотрена задача о влиянии геометрических размеров, силовых характеристик системы под-рессоривания и модернизированного упругого соединения тягача и полуприцепа на его поперечно-угловые колебания. Описаны поперечно-угловые колебания подрессоренной части полуприцепа, получено соотношение, учитывающие влия-ние основных динамических характеристик системы подрессоривания, геометрических размеров полуприцепа на опре-деляющие параметры ее колебания. Показано, что использование модернизированного упругого соединения тягача и полуприцепа в значительной степени влияет на амплитуду и частоту его колебаний, что в конечном результате при-водит к уменьшению динамических нагрузок на элементы полуприцепа или оборудование что он транспортирует. For semitrailer the problem of the influence of geometric dimensions, power characteristics of springs system modernized and elastic connection of the tractor and semitrailer on its transverse oscillation angle. Described transverse angular oscillation of the sprung semitrailer obtained ratio, taking into account the influence of the main characteristics of dynamic spring’s system, geometric dimensions of the trailer for defining parameters of vibration. It is shown that the use of the upgraded system connect the tractor and semitrailer influences the amplitude and frequency of its oscillations that ultimately leads to reduction of dy-namic loads on components trailer or equipment that it carries. |
|
Publisher |
Харківський національний університет Повітряних Сил ім. І. Кожедуба
Харьковский национальный университет Воздушных Сил им. И. Кожедуба Kharkiv national Air Force University named after I. Kozhedub |
|
Date |
2016
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion Рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/17259
|
|
Source |
Збірник наукових праць Харківського національного університету Повітряних Сил. — 2016. — № 4(49). 110-113
Сборник научных трудов Харьковского национального университета Воздушных Сил. — 2016. — № 4(49). 110-113 Scientific works of Kharkiv national Air Force University. — 2016. — № 4(49). 110-113 2073-7378 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/17259/zhups_2016_4_23.pdf
|
|