Мониторинг и эксплуатационная диагностика двигателей постоянного тока с последовательным возбуждением
Наукові видання Харківського національного університету Повітряних Сил
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Мониторинг и эксплуатационная диагностика двигателей постоянного тока с последовательным возбуждением
Моніторинг і експлуатаційна діагностика двигунів постійного струму з послідовним збудженням Monitoring and operational diagnosis of switch points' dc series-wound motors |
|
Creator |
Т.Н. Сердюк
Т.М. Сердюк T.M. Serdiuk |
|
Subject |
Механіка, машинознавство та електропостачання
УДК 656.259.9 стрелочный привод, диагностика, двигатель постоянного тока, гармоники стрілочний привід, діагностика, двигун постійного струму, гармоніки switch point, diagnostics, DC motor, harmonics |
|
Description |
В статье рассмотрены вопросы диагностики двигателей постоянного тока с последовательным возбуждением стрелочных приводов с помощью гармонического анализа кривой рабочего тока в процессе эксплуатации. Выполнена экспериментальная и теоретическая оценка спектрального состава рабочего тока двигателя постоянного тока. Разработана математическая модель технического обслуживания стрелочных электроприводов на основе теории Марковских процессов. Применение предложенной методики эксплуатационной диагностики двигателей постоянного тока стрелочных приводов позволит повысить их надежность, а, следовательно, и безопасности движения на железных дорог.
У статті розглянуті питання діагностики двигунів постійного струму стрілочних приводів за допомогою гармонійного аналізу кривої робочого струму в процесі експлуатації. Виконана експериментальна і теоретична оцінка спектрального складу робочого струму двигуна з послідовним збудженням. Розроблено математичну модель технічного обслуговування стрілочних електроприводів на основі теорії Марковських процесів. Застосування запропонованої методики експлуатаційної діагностики двигунів постійного струму стрілочних приводів дозволить підвищити їх надійність, а, отже, і безпеку руху на залізниці. The paper deals with the diagnosis of DC motors switch point using harmonic analysis of current curve during the operation. The current spectral composition of the DC motor with series excitation was evaluated experimentally and theoretically. The mathematical model of maintenance switch point motors are developed and based on the theory of Markov processes. Application of the proposed operational diagnostic techniques of switch points’ DC motors will allow to improve their reliability and, consequently, and traffic safety on the railways. |
|
Publisher |
Харківський національний університет Повітряних Сил ім. І. Кожедуба
Харьковский национальный университет Воздушных Сил им. И. Кожедуба Kharkiv national Air Force University named after I. Kozhedub |
|
Date |
2016
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion Рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/17265
|
|
Source |
Збірник наукових праць Харківського національного університету Повітряних Сил. — 2016. — № 4(49). 134-141
Сборник научных трудов Харьковского национального университета Воздушных Сил. — 2016. — № 4(49). 134-141 Scientific works of Kharkiv national Air Force University. — 2016. — № 4(49). 134-141 2073-7378 |
|
Language |
rus
|
|
Relation |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/17265/zhups_2016_4_29.pdf
|
|