Математичне дослідження нелінійних систем повороту і стабілізації головного світла транспортного засобу
Наукові видання Харківського національного університету Повітряних Сил
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Математичне дослідження нелінійних систем повороту і стабілізації головного світла транспортного засобу
Математическое исследование нелинейных систем поворота и стабилизации головного света транспортного средства The mathematical research of the nonlinear system of the turn and the stabilization of head light of the vehicle |
|
Creator |
В.О. Сильченко
В.О. Сильченко V.O. Sylchenko |
|
Subject |
Механіка, машинознавство та електропостачання
УДК 629.33:629.3.048.8 транспортний засіб, фара, система адаптивного освітлення транспортное средство, фара, система адаптивного освещения vehicle, headlamp, adaptive front-light system |
|
Description |
Всі реальні технічні системи не мають ідеально прямолінійних статичних характеристик при будьяких значеннях вхідної величини, тобто всяка регульована система, власне кажучи, є нелінійною системою, тому що якщо регульований об'єкт і вимірювальний елемент регулятора можна вважати в першому наближенні лінійними, то підсилювально-силовий елемент регулятора завжди буде нелінійним завдяки великого посилення і обмеженої потужності регулюючого елемента. У технічних розрахунках через неможливість точного урахування всіх явищ звичайно створюють деякий ідеалізований математичний опис досліджуваної системи за допомогою рівнянь, щоб, зберігши її головні істотні риси, одержати найбільш просту розрахункову методику.
Все реальные технические системы не имеют идеально прямолинейных статических характеристик при любых значениях входной величины, то есть всякая регулируемая система, по существу, является нелинейной системой, потому что если регулируемый объект и измерительный элемент регулятора можно считать в первом приближении линейными, то усилительно-силовой элемент регулятора всегда будет нелинейным благодаря большому усилению и ограниченной мощности регулирующего элемента. В технических расчетах из-за невозможности точного учета всех явлений обычно создают некоторое идеализированное математическое описание исследуемой системы с помощью уравнений, чтобы, сохранив ее главные существенные черты, получить наиболее простую расчетную методику. All real technical systems are not of the perfectly straight static of characteristics at any values of the input variable, adjustable every system, in fact, is a nonlinear system, because if controlled object and measuring element of the regulator can be considered as a first approximation linear, the intensive regulatory of the element will always be nonlinear due to large gain and the limited capacity of the regulatory element. In technical calculations because of the inability accurate account of all phenomena usually create some idealized mathematical description of the system with equations that, while maintaining its key essential features to get the most simple billing method. |
|
Publisher |
Харківський національний університет Повітряних Сил ім. І. Кожедуба
Харьковский национальный университет Воздушных Сил им. И. Кожедуба Kharkiv national Air Force University named after I. Kozhedub |
|
Date |
2016
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion Рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/17266
|
|
Source |
Збірник наукових праць Харківського національного університету Повітряних Сил. — 2016. — № 4(49). 142-145
Сборник научных трудов Харьковского национального университета Воздушных Сил. — 2016. — № 4(49). 142-145 Scientific works of Kharkiv national Air Force University. — 2016. — № 4(49). 142-145 2073-7378 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/17266/zhups_2016_4_30.pdf
|
|