Запис Детальніше

Тенденції розвитку шкільної літературної освіти в Україні дореформеного періоду (1970-1984 рр..) Частина ІІ

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/705470/
http://didactics.ucoz.ua/load/materiali/ukrajinska_mova_i_literatura_v_shkoli/t_jacenko_tendenciji_rozvitku_shkilnoji_literaturnoji_osviti_v_ukrajini_doreformenogo_periodu_1970_1984_rr_chastina_ii/46-1-0-806
 
Title Тенденції розвитку шкільної літературної освіти в Україні дореформеного періоду (1970-1984 рр..) Частина ІІ
Тенденции развития школьного литературного образования в Украине дореформенного периода (1970-1984 гг..). Часть ІІ
School literature education development trends Prereform period in Ukraine (1970-1984) Part II
 
Creator Яценко, Таміла Олексіївна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті розглянуто основні напрями розвитку методики шкільного викладання літератури в 70-80-х роках ХХ століття. Акцентовано на тенденціях щодо розвитку теорії уроку літератури, визначення типології уроків літератури, організації самостійної діяльність учнів у процесі вивчення літератури та проаналізовано в означених аспектах теоретико-методичні положення вчених І. Соболєва, В. Неділька та Є. Пасічника.
В статье рассмотрены основные направления развития методики школьного преподавания литературы в 70-80-х годах ХХ века. Акцентировано на тенденциях, касающихся развития теории урока литературы, определения типологии уроков литературы, организации самостоятельной деятельности учеников в процессе изучения литературы, а также проанализировано в отмеченных аспектах теоретико-методические идеи ученых И. Соболева, В. Недилько и Е. Пасечника.
The main branches of school literature teaching method development in 70-80 years, XX century are considered. The literature lesson theory development, the literature lessons typology determination, the students’ independent work organization in the process of learning literature is accented. The theoretical and methodological principles of such scientists as I. Sobolev, V. Nedilko and E. Pasichnyk in the outlined aspects are analyzed.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/705470/1/%D0%A2%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%97%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BA%D1%83%20%D1%88%D0%BA%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B8%20%D0%B2%20%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%96%20%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%B5%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%BF%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%BE%D0%B4%D1%83%20%281970-1984%20%D1%80%D1%80.%29.%20%D0%A7%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B0%20%D0%86%D0%86.pdf
Яценко, Таміла Олексіївна (2015) School literature education development trends Prereform period in Ukraine (1970-1984) Part II Українська мова і література в школі, 2 (120). pp. 25-30.