Запис Детальніше

Філософські впливи на українську методику навчання літератури

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/705471/
 
Title Філософські впливи на українську методику навчання літератури
Философские влияния на украинскую методику обучения литературе
The influence of philosophical theories on the Ukrainian literature studies methodology
 
Creator Яценко, Таміла Олексіївна
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
82 Literature
 
Description У статті розкрито вплив філософсько-світоглядних теорій на розвиток української методичної науки та окреслено провідні тенденції розвитку методики навчання української літератури на сучасному етапі: стандартизація змісту літературної освіти як фактор її якості, розвиток інтерсуб’єктного навчання літератури в основній і старшій школі, компетентнісна спрямованість навчання літератури як ознака її гуманізації, застосування навчальних та інформаційних технологій як засобів ефективного навчання літератури.
В статье раскрыто влияние философско-мировоззренческих теорий на развитие украинской методической науки и определены ведущие тенденции развития методики изучения украинской литературы на современном этапе: стандартизация содержания литературного образования как фактор его качества, развитие интерсубъектного обучения литературе в основной и старшей школе, компетентносная направленность обучения литературы как признак ее гуманизации, применения учебных и информационных технологий как средств эффективного обучения литературы.
The article duels on the influence of philosophical world-view theories on the development of Ukrainian methodology and basic tendencies in the development of Ukrainian literature studies methods on the modern stage. The article also deals with standardization of literary education maintenance as a factor of its quality and the intersubjective of studies of literature as sign of its humanizing. The application of educational and informative technologies as facilities of effective studies of literature is also shown in the article.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/705471/1/%D0%A4%D0%86%D0%9B%D0%9E%D0%A1%D0%9E%D0%A4%D0%A1%D0%AC%D0%9A%D0%86%20%D0%92%D0%9F%D0%9B%D0%98%D0%92%D0%98%20%20%D0%9D%D0%90%20%D0%A3%D0%9A%D0%A0%D0%90%D0%87%D0%9D%D0%A1%D0%AC%D0%9A%D0%A3%20%D0%9C%D0%95%D0%A2%D0%9E%D0%94%D0%98%D0%9A%D0%A3%20%D0%9D%D0%90%D0%92%D0%A7%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%AF%20%D0%9B%D0%86%D0%A2%D0%95%D0%A0%D0%90%D0%A2%D0%A3%D0%A0%D0%98.pdf
Яценко, Таміла Олексіївна (2013) The influence of philosophical theories on the Ukrainian literature studies methodology Українська мова і література в школі, 2 (104). pp. 19-23.