Запис Детальніше

Взаємодія суб'єктів у відкритому освітньому середовищі післядипломної педагогічної освіти для професійного розвитку вчителів на основі теорій коннективізму та конструктивізму з використанням ІКТ

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/18496/
http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/index#.WAJjJfmLTIU
 
Title Взаємодія суб'єктів у відкритому освітньому середовищі післядипломної педагогічної освіти для професійного розвитку вчителів на основі теорій коннективізму та конструктивізму з використанням ІКТ
INTERACTION OF BUSINESS IN OPEN EDUCATIONAL ENVIRONMENT OF POSTGRADUATE EDUCATION FOR PROFESSIONAL DEVELOPMENT OF TEACHERS ON THE BASIS THEORIES KONNEKTYVISM AND CONSTRUCTIVISM USING ICT
 
Creator Воротникова, Ірина Павлівна
 
Subject Erih Plus
Наукові (входять до науковометричних баз і мають ISSN, DOI та індекс цитування журналу)
Збірники наукових праць
 
Description В статті представлено аналіз досліджень і публікацій використання теорій навчання з використанням ІКТ, анкетування вчителів щодо знання та використання теорій навчання у професійній діяльності та для професійного розвитку з використанням ІКТ, обґрунтовано використання теорій конструктивізму та коннективізму у післядипломній педагогічній освіті для професійного розвитку вчителів з використанням ІКТ; визначено перспектививзаємодії освітніх суб'єктів на основіколлаборації та кооперації у післядипломній педагогічній освіті для професійного розвитку вчителів. Визначено умови та приклади впровадження теорій коннективізму та конструктивізму для професійного розвитку вчителів у післядипломній педагогічній освіті на основі використання інформаційно-освітнього середовища післядипломної педагогічної освіти
The paper presents an analysis of studies and publications use the theories of learning using ICT survey of teachers on the knowledge and use of theories of learning in professional activities and professional development using ICT reasonably use theories of constructivism and conneсtivism in Postgraduate Education for professional development of teachers using ICT. The prospects of interaction of education based kollaboratsiyi and cooperation in Postgraduate Education for professional development of teachers. Conditions and case studies theories constructivism and conneсtivism for professional development of teachers in service teacher training through the use of information and educational environment of postgraduate education
 
Date 2016-09
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/18496/2/40-164-1-PB.pdf
Воротникова, Ірина Павлівна (2016) Взаємодія суб'єктів у відкритому освітньому середовищі післядипломної педагогічної освіти для професійного розвитку вчителів на основі теорій коннективізму та конструктивізму з використанням ІКТ Збірник наукових праць “Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету” (2). с. 145-155. ISSN 2414-0325