Запис Детальніше

Психологічний супровід входження особистості в освітнє середовище

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/18502/
http://journals.uran.ua/apppfo
 
Title Психологічний супровід входження особистості в освітнє середовище
Психологическое сопровождение вхождения личности в образовательную среду
Psychological follow-up personality integration into educational environment
 
Creator Коханова, Олена Петрівна
 
Subject Index Copernicus
РИНЦ
Наукові (входять до науковометричних баз і мають ISSN, DOI та індекс цитування журналу)
 
Description У статті розглядається проблема теоретичного вивчення поняття психологічного супроводу та питання входження першокурсників в освітнє середовище в умовах сучасних тенденцій розвитку освіти; визначено значущість діагностики особистісних якостей студентів як однієї з умов ефективного психологічного супроводу першокурсників; представлено результати психодіагностичного вивчення рівня домагань студента як складової Я-концепції та психологічної детермінанти цілеспрямованої активності особистості.
В статье рассматриваются проблемы теоретического изучения понятия психологического сопровождения, а также вхождения первокурсников в образовательную среду в условиях современных тенденций образования; определена значимость диагностики личностных качеств студентов как одного из условий эффективного психологического сопровождения первокурсников; представлены результаты психодиагностического изучения уровня притязаний студента как составляющей Я-концепции и психологической детерминанты целенаправленной активности личности.
The article deals with the problem of theoretical study of the concept of psychological follow-up and the issue of integration of first-year students into educational environment in the conditions of current trends of education development; the importance of diagnostics of students’ personality qualities as one of the terms of effective psychological follow-up of first-year students is defined; the results of psychological diagnostics of student’s level of aspiration as a constituent of I-conception and psychological determinant of purposeful activity of a personality are presented.
 
Publisher Громадська організація «Всеукраїнський парламент працездатних інвалідів»
 
Date 2016-12
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/18502/1/O_Kokhanova_PSVOOS_IL.pdf
Коханова, Олена Петрівна (2016) Психологічний супровід входження особистості в освітнє середовище Актуальні проблеми педагогіки, психології та професійної освіти, 2 (2). с. 32-37. ISSN 2410-4620