Психологічний супровід входження особистості в освітнє середовище
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/18502/
http://journals.uran.ua/apppfo |
|
Title |
Психологічний супровід входження особистості в освітнє середовище
Психологическое сопровождение вхождения личности в образовательную среду Psychological follow-up personality integration into educational environment |
|
Creator |
Коханова, Олена Петрівна
|
|
Subject |
Index Copernicus
РИНЦ Наукові (входять до науковометричних баз і мають ISSN, DOI та індекс цитування журналу) |
|
Description |
У статті розглядається проблема теоретичного вивчення поняття психологічного супроводу та питання входження першокурсників в освітнє середовище в умовах сучасних тенденцій розвитку освіти; визначено значущість діагностики особистісних якостей студентів як однієї з умов ефективного психологічного супроводу першокурсників; представлено результати психодіагностичного вивчення рівня домагань студента як складової Я-концепції та психологічної детермінанти цілеспрямованої активності особистості.
В статье рассматриваются проблемы теоретического изучения понятия психологического сопровождения, а также вхождения первокурсников в образовательную среду в условиях современных тенденций образования; определена значимость диагностики личностных качеств студентов как одного из условий эффективного психологического сопровождения первокурсников; представлены результаты психодиагностического изучения уровня притязаний студента как составляющей Я-концепции и психологической детерминанты целенаправленной активности личности. The article deals with the problem of theoretical study of the concept of psychological follow-up and the issue of integration of first-year students into educational environment in the conditions of current trends of education development; the importance of diagnostics of students’ personality qualities as one of the terms of effective psychological follow-up of first-year students is defined; the results of psychological diagnostics of student’s level of aspiration as a constituent of I-conception and psychological determinant of purposeful activity of a personality are presented. |
|
Publisher |
Громадська організація «Всеукраїнський парламент працездатних інвалідів»
|
|
Date |
2016-12
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/18502/1/O_Kokhanova_PSVOOS_IL.pdf
Коханова, Олена Петрівна (2016) Психологічний супровід входження особистості в освітнє середовище Актуальні проблеми педагогіки, психології та професійної освіти, 2 (2). с. 32-37. ISSN 2410-4620 |
|