Запис Детальніше

Аналіз підходів до класифікації інтернет-ресурсів спортивної тематики

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/23100/
 
Title Аналіз підходів до класифікації інтернет-ресурсів спортивної тематики
 
Creator Задорожна, Ольга
Бунєєва, Вікторія
 
Subject AZ History of Scholarship The Humanities
 
Description У статті розглянуто особливості Інтернет-маркетингу та окремих його інструментів, зокрема Інтернет-ресурсів як найбільш ефективних шляхів маркетингових комунікацій. Встановлено, що наявні підходи до класифікації Інтернет-ресурсів базуються на врахуванні потреб та мотивації споживачів, на змістовому наповненні та приналежності сайту. Встановлено, що роль соціальних мереж як одного з інструментів просування у спортивному маркетингу та їх місце у класифікації Інтернет-ресурсів спортивної тематики є невизначеною.
 
Publisher Житомир : ФОП Євенок О. О.
 
Date 2016-12
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/23100/1/%D0%97%D0%B0%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B6%D0%BD%D0%B0.pdf
Задорожна, Ольга and Бунєєва, Вікторія (2016) Аналіз підходів до класифікації інтернет-ресурсів спортивної тематики. Фізична культура, спорт та здоров’я нації : зб. наук. праць. / гол. ред. В. М. Костюкевич (2). pp. 314-318. ISSN 2071-5285