Запис Детальніше

Information war. Mass media as an instrument of information influence on society. Part 1

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Information war. Mass media as an instrument of information influence on society. Part 1
Информационная война. СМИ как инструмент информационного воздействия на общество. Часть 1
Інформаційна війна. ЗМІ як інструмент інформаційного впливу на суспільство. Частина 1
 
Creator Хорошко, Володимир Олексійович; Національний авіаційний університет
Хохлачова, Юлія Євгеніївна; Національний авіаційний університет
 
Subject Information Security
information warfare; information exposure; information weapons; counteraction
УДК 355.405.1 (045)
Информационная безопасность
информационная война; информационное воздействие; информационное оружие; противодействие
УДК 355.405.1 (045)
Інформаційна безпека
інформаційна війна; інформаційний вплив; інформаційна зброя; протидія
УДК 355.405.1 (045)
 
Description Development the concept of mass media impact on human and society follows from the analysis of these impacts. Analysis of the information warfare, its principles and methods allows to understand the nature of these effects. This is so important at the present time, when Russian leads hybrid warfare from Ukraine. Since there are many definitions of information warfare, the article formulated based on the work of M Libiki. In addition, consider the five basic rules, which used during information campaigns: observation, exaggeration and twisting, silence, transfusion and infection. Considered «Algorithm, which always wins» and the process of the zombie society implementation. These algorithm and process used in Russia 1990-2015's and now being used against Ukraine. Also in the article presented and analyzed the most commonly use mass media influence model on society. In addition, listed and analyzed materials J. Bryce, which describes the mechanism of mass media influence on  public opinion. Information effects are both positive and negative. Moreover, positive information serves an educational function in society. The aim of negative information (propaganda) is an incitement to social conflicts, aggravation of differences in society. Problems of information warfare should be solved at the expense of enemy counter manipulation technology and advanced methods of counteraction.
Разработка концепции информационного воздействия СМИ на человека и общество следует из анализа этих воздействий. Анализ информационной войны, ее принципов и методов позволяет понять суть этих воздействий. Это очень важно на современном этапе, когда Россия ведет гибридную войну против Украины. Так как существует множество определений информационной войны, то в статье сформулировано оно на основании работы М Либики. Кроме того, рассмотрены пять основных правил, которые используются во время информационных компаний: наблюдения, преувеличения и перекручивания, оркестирования или замалчивания, переливания и заражения. Рассмотрены «Алгоритм, который всегда побеждает» и процесс реализации зомбирования общества. Эти алгоритм и процесс были применены в России 1990-2015 гг. и используются сейчас против Украины. Также в статье приведены и проанализированы наиболее часто применяемые модели влияния СМИ на общество. Кроме того, приведены и проанализированы материалы Дж. Брайса, в которых описывается механизм воздействия СМИ на общественное мнение. Информационные воздействия бывают как положительные, так и отрицательные. Причем положительная информация выполняет воспитательную функцию в обществе. Целью же отрицательной (негативной) информации (пропаганды) является разжигание социальных конфликтов, обострение разногласия в обществе. Проблемы информационной войны следует решать за счет противодействия манипуляционным технологиям противника и усовершенствования методов противодействия.
Розробка концепції інформаційного впливу ЗМІ на людину і суспільство випливає з аналізу цих впливів. Аналіз інформаційної війни, її принципів і методів дозволяє зрозуміти суть цих впливів. Це дуже важливо на сучасному етапі, коли Росія веде гібридну війну проти України. Так як існує безліч визначень інформаційної війни, то в статті це визначення сформульовано на підставі роботи М. Лібікі. Крім того, розглянуті п'ять основних правил, які використовуються під час інформаційних компаній: спостереження, перебільшення і перекручування, оркестрування або замовчування, переливання і зараження. Розглянуто «Алгоритм, який завжди перемагає» і процес реалізації зомбування суспільства. Ці алгоритм і процес були застосовані в Росії 1990-2015 рр. і використовуються зараз проти України. Також в статті наведені та проаналізовані моделі впливу ЗМІ на суспільство, що найбільш часто застосовуються. Крім того, наведені та проаналізовані матеріали Дж. Брайса, в яких описується механізм впливу ЗМІ на громадську думку. Інформаційні впливи бувають як позитивні, так і негативні. Причому позитивна інформація виконує виховну функцію в суспільстві. Метою ж негативною інформації (пропаганди) є розпалювання соціальних конфліктів, загострення розбіжності в суспільстві. Проблеми інформаційної війни слід вирішувати за рахунок протидії маніпулятивним технологіям противника і удосконалення методів протидії.
 
Publisher Національний авіаційний університет
 
Contributor


 
Date 2017-01-18
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Infosecurity/article/view/11104
10.18372/2225-5036.22.11104
 
Source Безпека інформації; Том 22, № 3 (2016); 283-288
Безопасность информации; Том 22, № 3 (2016); 283-288
Ukrainian Scientific Journal of Information Security; Том 22, № 3 (2016); 283-288
 
Language uk