Запис Детальніше

Моделі маркетинго-орієнтованого управління фармацевтичним підприємством

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Моделі маркетинго-орієнтованого управління фармацевтичним підприємством
 
Creator Шабельник, Тетяна Володимирівна
 
Subject моделі
маркетинго-орієнтоване управління
фармацевтичні товари
динамічні запаси фармацевтичних товарів
кластери фармацевтичних товарів
фармацевтичне підприємство
бізнес-процес
системно-динамічна модель
інформаційна система
 
Description Шабельник Т. В. Моделі маркетинго-орієнтованого управління фармацевтичним підприємством. – Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук за спеціальністю 08.00.11 – математичні методи, моделі і інформаційні технології в економіці. Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі». – Полтава, 2016. У дисертаційній роботі вирішено нову важливу для економіки проблему розробки методології економіко-математичного моделювання маркетинго-орієнтованого управління фармацевтичним підприємством. Науково обґрунтовано та запропоновано концепцію моделювання бізнес-процесів маркетинго-орієнтованого управління фармацевтичним підприємством, яка ґрунтується на методологічних засадах теорії маркетингу, економіко-математичних методах оптимізаційного, адаптивного та логістичного управління, реалізація якої дозволяє за рахунок безперервного моніторингу та ефективного розвитку бізнес-процесів фармацевтичного підприємства підвищити його прибутковість у довгостроковій перспективі.
У межах розробленої концепції побудовано комплекс економіко-математичних моделей управління роздрібною мережею фармацевтичного підприємства, системно-динамічну модель управління динамічними запасами фармацевтичних товарів, системно-динамічну модель контролю бізнес-процесів маркетинго-орієнтованого управління фармацевтичним підприємством.
Запропоновано концептуальний підхід до побудови інформаційної системи підтримки прийняття рішень в маркетинго-орієнтованому управлінні фармацевтичним підприємством та метод інформаційної підтримки оцінки економічного ефекту від впровадження концепції моделювання бізнес-процесів маркетинго-орієнтованого управління фармацевтичним підприємством.
 
Date 2017-01-03T08:35:37Z
2017-01-03T08:35:37Z
2016
 
Identifier http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5393
 
Language ua