Запис Детальніше

МОДЕЛІ МАРКЕТИНГО-ОРІЄНТОВАНОГО УПРАВЛІННЯ ФАРМАЦЕВТИЧНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title МОДЕЛІ МАРКЕТИНГО-ОРІЄНТОВАНОГО УПРАВЛІННЯ ФАРМАЦЕВТИЧНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ
 
Creator Шабельник, Тетяна Володимирівна
 
Subject моделі
маркетинго-орієнтоване управління
фармацевтичні товари
динамічні запаси фармацевтичних товарів
кластери фармацевтичних товарів
фармацевтичне підприємство
бізнес-процес
системно-динамічна модель
інформаційна система
 
Description Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук за спеціальністю 08.00.11 – математичні методи, моделі і інформаційні технології
37
в економіці. Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі». – Полтава, 2016.
У дисертаційній роботі вирішено нову важливу для економіки проблему розробки методології економіко-математичного моделювання маркетинго-орієнтованого управління фармацевтичним підприємством. Науково обґрунтовано та запропоновано концепцію моделювання бізнес-процесів маркетинго-орієнтованого управління фармацевтичним підприємством, яка ґрунтується на методологічних засадах теорії маркетингу, економіко-математичних методах оптимізаційного, адаптивного та логістичного управління, реалізація якої дозволяє за рахунок безперервного моніторингу та ефективного розвитку бізнес-процесів фармацевтичного підприємства підвищити його прибутковість у довгостроковій перспективі.
У межах розробленої концепції побудовано комплекс економіко-математичних моделей управління роздрібною мережею фармацевтичного підприємства, системно-динамічну модель управління динамічними запасами фармацевтичних товарів, системно-динамічну модель контролю бізнес-процесів маркетинго-орієнтованого управління фармацевтичним підприємством.
Запропоновано концептуальний підхід до побудови інформаційної системи підтримки прийняття рішень в маркетинго-орієнтованому управлінні фармацевтичним підприємством та метод інформаційної підтримки оцінки економічного ефекту від впровадження концепції моделювання бізнес-процесів маркетинго-орієнтованого управління фармацевтичним підприємством.
 
Date 2017-01-10T07:38:00Z
2017-01-10T07:38:00Z
2016-12
 
Identifier http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5396
 
Language ua
 
Relation УДК;[005.346:339.138]: 615.12 (477)