Запис Детальніше

Ґендерний підхід в історико-педагогічному дослідженні виховного ідеалу у вітчизняній теорії і практиці ХІХ – початку ХХ ст.

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/705549/
http://visn_ped.gnpu.edu.ua/Visnik%20_21_2012.pdf
 
Title Ґендерний підхід в історико-педагогічному дослідженні виховного ідеалу у вітчизняній теорії і практиці ХІХ – початку ХХ ст.
Гендерный поход в историко-педагогических исследованиях воспитательного идеала в отечественной теории и практике ХІХ – начала ХХ веков.
Gender approach in historical and pedagogical research of the educational ideal in the national theory and practice of ХІХ – early ХХ century
 
Creator Єршова, Людмила Михайлівна
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
93/94 History
 
Description У статті охарактеризовано особливості статево-рольового і ґендерного підходу в історико-педагогічних дослідженнях. Обґрунтовано доцільність застосування ґендерного підходу до вивчення проблеми формування виховного ідеалу у вітчизняній теорії і практиці ХІХ – початку ХХ ст. Здійснено адаптацію понятійного апарату й методичного інструментарію окремих суспільних та гуманітарних наук до визначеної історико-педагогічної проблематики.
В статье охарактеризовано особенности полоролевого и гендерного подходов в историко-педагогических исследованиях. Обосновано целесообразность использования гендерного похода в изучении проблемы формирования воспитательного идеала в отечественной теории и практике ХІХ – начала ХХ ст. Осуществлена адаптация понятийного аппарата и методического инструментария некоторых общественных и гуманитарных наук к определенной историко-педагогической проблематике.
The article describes gender role attitude and gender approaches in the historical and pedagogical educational research. Justified the feasibility of using gender approach to study the problem of the formation of the educational ideal in the national theory and practice of the XIX - early XX century. Implemented adaptation of the conceptual apparatus and methodological tools of some social sciences and humanities to certain historical and pedagogical issues.
 
Publisher ГНПУ ім. О. Довженка
 
Date 2001
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/705549/1/vgnpu_2012_21_25.pdf
Єршова, Людмила Михайлівна (2001) Gender approach in historical and pedagogical research of the educational ideal in the national theory and practice of ХІХ – early ХХ century Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія: Педагогічні науки, 21. pp. 102-107. ISSN ISВN 966-376-065-6