Запис Детальніше

Тренінг як форма психологічної допомоги у подоланні ситуативної тривожності старшокласників

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/23263/
 
Title Тренінг як форма психологічної допомоги у подоланні ситуативної тривожності старшокласників
 
Creator Загурська, І. С.
Никончук, Н. О.
 
Subject BF Psychology
 
Description У статті розглядається проблема виникнення ситуативної тривожності у старшокласників, пов’язаної з професійним самовизначенням, складанням випускних екзаменів, підготовкою до зовнішнього незалежного оцінювання. Відмічається, що окрім позитивної, мобілізуючої функції, ситуативна тривожність має деструктивний вплив на особистість, що може виражатися в широкому діапазоні проявів: від зниження рівня розумової працездатності до абсолютної невпевненості у власних силах. Саме тому важливо сприяти усвідомленню учнями факторів, які провокують виникнення підвищеного рівня ситуативної тривожності, та засвоєнню ефективних прийомів її зниження. Досягнення поставлених завдань можливе за допомогою просвітницько-розвивального тренінгу.
 
Publisher Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського
 
Date 2016-05-27
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/23263/1/Zagurska_Nykonchuk.%20Training%20as%20a%20form%20of%20psychological%20assistance%20in%20overcoming%20situational%20anxiety%20of%20senior%20students.pdf
Загурська, І. С. and Никончук, Н. О. (2016) Тренінг як форма психологічної допомоги у подоланні ситуативної тривожності старшокласників. Наука і освіта (5). pp. 90-94. ISSN 2311-8466