Запис Детальніше

Парадигма образования для информационного общества

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10653/
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1277
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10653
 
Title Парадигма образования для информационного общества
Paradigm of education for the information society
Парадигма освіти для інформаційного суспільства
 
Creator Богачков, Ю.М.
Фельдман, Я.А.
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
 
Description Рассматривается вопрос подготовки системы образования для функционирования в информационном обществе. Предложено, что для этого , необходимо перевести педагогическую науку с “допарадигмальной” стадии на “парадигмальную”. Ключевыми для “педагогической парадигмы” должны стать понятия “образовательная практика”, “класс задач” и “образовательный текст”. Предложены некоторые аксиомы “педагогической парадигмы”. Предполагается, что реализация цепочки “педагогическая парадигма”→ “парадигмы образования” позволит построить эффективный базис управления образованием и отбора лучших образовательных практик. Такой базис объективно необходим для функционирования систем образования в информационном обществе.
Considering total crisis in education in Informational Age, we suggest that to overcome the crisis, it is necessary to promote pedagogical science up from "pre-paradigm stage” to the "paradigm stage". For this purpose it is necessary to separate the "educational science" from "education." “Educational paradigm” in such study will be the subject of the science. The key concepts for the "pedagogical paradigm" should be the concepts of "educational practice", "class of problems" and "educational text". We offer some axioms around these concepts.
Розглядається питання підготовки системи освіти для функціонування в інформаційному суспільстві. Запропоновано, що для цього, необхідно перевести педагогічну науку з "допарадигмальної" стадії на "парадигмальную". Ключовими для "педагогічної парадигми" повинні стати поняття "освітня практика", "клас задач" і "освітній текст". Запропоновано деякі аксіоми "педагогічної парадигми". Передбачається, що реалізація ланцюжка "педагогічна парадигма" → "парадигми освіти" дозволить побудувати ефективний базис управління освітою та відбору кращих освітніх практик. Такий базис об'єктивно необхідний для функціонування систем освіти в інформаційному суспільстві.
 
Publisher Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
 
Date 2015-10-28
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
text
 
Language uk
uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10653/1/347_%D0%9F%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D0%B3%D0%BC%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%8C%20FIN.pdf
http://lib.iitta.gov.ua/10653/2/347_%D0%9F%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D0%B3%D0%BC%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%8C%20FIN%20%D0%90%D0%9D%D0%93%D0%9B.pdf
- Богачков, Ю.М. and Фельдман, Я.А. (2015) Paradigm of education for the information society Інфомаційні технології і засоби навчання, 5 (49). pp. 1-15. ISSN 2076-8184