Запис Детальніше

Концепція (візія) реформування системи підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/704884/
 
Title Концепція (візія) реформування системи підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників
Концепция (образ) реформирование системы повышения квалификации педагогических и научно-педагогических работников
Concept (Vision) the reform of teacher training and teaching staff
 
Creator Богачков, Ю.М.
В’юн, В.В.
Кушнір, Н.О.
Пасечнікова, Л.П.
Полетаєва, Л.М.
Слюсаренко, О.М.
Сорочан, Т.М.
Хмелевський, М.О.
Полякова, Г. А.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Підкомісія НМК 15-307 з урахуванням поставлених перед нею завдань визначила два етапи роботи.
Перший етап (до 20 травня 2016 р.– підготовка Концепції реформування системи підвищення кваліфікації науково-педагогічних та педагогічних працівників.
Другий етап (до кінця поточного року 2016 року) – участь у підготовці проектів необхідних нормативних документів (стандартів, положень, пропозицій щодо внесення змін у законодавчі акти, методичні рекомендації щодо реформування системи підвищення кваліфікації науково-педагогічних та педагогічних працівників.
Основні завдання підкомісії на першому етапі:
Запропоновувати проект Концепції системи підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників, спрямований на продуктивне функціонування системи професійного розвитку кадрів вищої школи з висвітленням бачення стратегічних (перезавантаження) та тактичних (поступове втілення) реформ.
Надати пропозиції щодо можливих змін та уточнень до нормативної бази в частині підвищення кваліфікації.
Подкомиссия НМК 15-307 с учетом поставленных перед ней задач определила два этапа работы.
Первый этап (до 20 мая 2016 г.- подготовка Концепции реформирования системы повышения квалификации научно-педагогических и педагогических работников.
Второй этап (до конца текущего года 2016 года) - участие в подготовке проектов необходимых нормативных документов (стандартов, положений, предложений о внесении изменений в законодательные акты, методические рекомендации по реформированию системы повышения квалификации научно-педагогических и педагогических работников.
Основные задачи подкомиссии на первом этапе:
Предлагать проект Концепции системы повышения квалификации педагогических и научно-педагогических работников, направленный на продуктивное функционирование системы профессионального развития кадров высшей школы с освещением видение стратегических (перезагрузка) и тактических (постепенное воплощение) реформ.
Предоставить предложения относительно возможных изменений и уточнений в нормативной базы в части повышения квалификации.
Sub SMC 15-307 considering its tasks identified two phases of work.
The first phase (until 20 May 2016 r.- preparation Concept of reforming the system of training scientific-pedagogical and teaching staff.
The second stage (the end of the year 2016) - participated in drafting the necessary regulations (standards, regulations, proposals for changes to the legislation, guidelines for reforming the system of training scientific-pedagogical and teaching staff.
The main objectives of the subcommittee on the first stage:
Propose draft Concept system of training teachers and teaching staff directed to productive functioning of the professional staff of high school coverage strategic vision (restart) and tactical (gradual implementation) reforms.
Provide suggestions for possible amendments and adjustments to the regulatory framework of the training.
 
Date 2016
 
Type Other
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/704884/2/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%86%D0%B5%D0%BF%D1%86%D1%96%D1%8F_31.06.2016_1.pdf
Богачков, Ю.М. and В’юн, В.В. and Кушнір, Н.О. and Пасечнікова, Л.П. and Полетаєва, Л.М. and Слюсаренко, О.М. and Сорочан, Т.М. and Хмелевський, М.О. and Полякова, Г. А. (2016) Concept (Vision) the reform of teacher training and teaching staff , м. Київ, Україна. (Unpublished)