Запис Детальніше

Інноваційний маркетинг як чинник конкурентоспроможності та соціально-економічного розвитку підприємства

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/23302/
 
Title Інноваційний маркетинг як чинник конкурентоспроможності та соціально-економічного розвитку підприємства
 
Creator Вікарчук, О. І.
 
Subject H Social Sciences (General)
 
Description У реаліях стрімкого розвитку ринку стає дедалі важче
дослідити попит, сформувати чітке уявлення про уподобання
споживачів та здійснити ефективний маркетинговий вплив на них.
 
Publisher ЖДТУ
 
Date 2016
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format pdf
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/23302/1/%D0%A0%D0%BE%D0%B7%D0%B4%D1%96%D0%BB_%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84_%D0%92%D1%96%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%87%D1%83%D0%BA_%282%29.PDF
Вікарчук, О. І. (2016) Інноваційний маркетинг як чинник конкурентоспроможності та соціально-економічного розвитку підприємства. In: Соціально-економічні процеси та суспільні трансформації в Україні: чинники, тенденції, концептуальне обґрунтування прогресивних змін. ЖДТУ, pp. 162-175.