Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Тенденції реформування середньої освіти розвинених англомовних країн в контексті глобалізації (90-ті рр. ХХ – початок ХХІ ст.)
 
Names Сбруєва, Аліна Анатоліївна
Sbruieva, Alina Anatoliivna
Date Issued 2005-08 (iso8601)
Abstract У дисертації досліджено ідеологічні основи, стратегії та результати реформ середньої освіти розвинених англомовних країн 90-х рр. ХХ − початку ХХІ ст. Визначено сутність неоліберальної, неоконсервативної та неолейбористської ідеологічних складових освітньої політики правлячих партій англомовних країн.
З метою цілісного аналізу реформаційних процесів сформульовано теоретичні основи розгляду чотирьох вимірів освітніх змін − політичного, структурного, культурного та людського.
Розкрито особливості політичних механізмів реформ, а саме централізаційно-децентралізаційних процесів, що включали запровадження освітніх стандартів та програм автономного шкільного менеджменту. Подано характеристику реформ професійно-освітньої сфери як невід'ємної складової сучасних реформ середньої освіти. Проаналізовано теоретичні основи та процесуальні характеристики здійснення ринково-орієнтованих реформ.
Зроблено висновки щодо суперечностей, недоліків реформ та умов їх ефективного запровадження. Сформульовано рекомендації щодо особливостей використання уроків дослідженого реформаційного досвіду в Україні.
Genre Other
Topic освітня реформа
Identifier Сбруєва А. А. Тенденції реформування середньої освіти розвинених англомовних країн в контексті глобалізації (90-ті рр. ХХ – початок ХХІ ст.) [Текст] : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки» / А. А. Сбруєва ; Ін-т педагогіки АПН України. – К., 2005. – 38 с.