Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Індивідуальна спрямованість навчальної траєкторії дистанційного курсу в системі вищої школи
 
Names Біденко, Лариса Валентинівна
Bidenko, Larysa Valentynivna
Казанджиєва, Марина Симеонівна
Kazandzhyieva, Maryna Symeonivna
Date Issued 2016 (iso8601)
Abstract У статті розглянуто та теоретично обґрунтовано важливість індивідуальної спрямованості дистанційного навчання. Розкрито сутність понять «дистанційна освіта», «дистанційне навчання», «індивідуальна спрямованість навчальної траєкторії». Виокремлено підґрунтя дистанційного навчання, встановлено його недоліки та переваги. Значну увагу приділено індивідуальному підбору дидактичного матеріалу дистанційного курсу відповідно до здібностей особистості студента. Описано основні фактори проектування й розробки дидактичного забезпечення, запропоновано концепцію індивідуальних рис особистості, що утворюють підсистему інтелектуальної сфери та підсистему міжособистісних стосунків.
Genre Article
Topic вища освіта
Identifier Біденко, Л. В. Індивідуальна спрямованість навчальної траєкторії дистанційного курсу в системі вищої школи [Текст] / Л. В. Біденко, М. С. Казанджиєва // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, О. Є. Антонова, Дж. Бішоп та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2016. – № 1 (55). – С. 29–36.