Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Training of Primary School Teachers For the Ukrainian Language Lessons in an Inclusive Learning Environment
 
Names Lavrenova, M. V.
Лавренова, М. В.
Lalak, N. V.
Лалак, Н. В.
Date Issued 2016 (iso8601)
Abstract Статтю присвячено проблемі інклюзивної освіти в Україні. Проаналізовано дослідження науковців з означеного питання, подано рекомендації щодо підготовки майбутніх фахівців до проведення уроків української мови в навчальних закладах на інклюзивних засадах. Підготовка фахівців для навчання дітей у інклюзивну освіту в Україні ведеться відповідно до галузевих стандартів вищої освіти. Наприклад, для підготовки фахівців за напрямом «Початкова освіта» в педагогічних університетах був введений предмет «Основи інклюзивної педагогіки». У результаті студенти, які вивчають дану дисципліну, повинні бути здатні використовувати на практиці теоретичні знання про організацію навчального процесу в загальноосвітній школі на загальних засадах; складати індивідуальний навчальний план; організовувати співпрацю із сім’ями, які мають дітей з обмеженими можливостями; використовувати ефективні методи соціалізації дітей.
Genre Article
Topic інклюзія
Identifier Lavrenova, M. V. Training of primary school teachers for the ukrainian language lessons in an inclusive learning environment [Text] / M. V. Lavrenova, N. V. Lalak // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, О. Є. Антонова, Дж. Бішоп та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2016. – № 1 (55). – С. 94–102.