Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяMetadata
Поле | Співвідношення |
Title | Сучасні наукові підходи до визначення сутності конструктивних умінь молодших школярів |
Names |
Олійник, О. В.
Oliinyk, O. V. |
Date Issued | 2016 (iso8601) |
Abstract | Мета даної статті полягає в розкритті підходів до визначення понять «умін¬ня», «конструктивні вміння» молодших школярів. У результаті дослідження проаналізо¬вано психолого-педагогічні джерела та представлено погляди вчених на класифікацію конструктивних умінь молодших школярів. На основі систематизації теоретичних даних досліджень виокремлено основні групи конструктивних умінь молодших школярів: конструктивно-мовленнєві, конструктивно-художні, конструктивно-технічні. У висновках наголошено на важливості формування конструктивних умінь мо-лодших школярів, ав перспективі автор бачитьдослідження проблеми професійної під¬готовки майбутніх учителів початкових класів до формування конструктивних умінь. |
Genre | Article |
Topic | уміння |
Identifier | Олійник, О. В. Сучасні наукові підходи до визначення сутності конструктивних умінь молодших школярів [Текст] / О. В. Олійник // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, О. Є. Антонова, Дж. Бішоп та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2016. – № 1 (55). – С. 275–283. |