Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Сучасні наукові підходи до визначення сутності конструктивних умінь молодших школярів
 
Names Олійник, О. В.
Oliinyk, O. V.
Date Issued 2016 (iso8601)
Abstract Мета даної статті полягає в розкритті підходів до визначення понять «умін¬ня», «конструктивні вміння» молодших школярів. У результаті дослідження проаналізо¬вано психолого-педагогічні джерела та представлено погляди вчених на класифікацію конструктивних умінь молодших школярів. На основі систематизації теоретичних даних досліджень виокремлено основні групи конструктивних умінь молодших школярів: конструктивно-мовленнєві, конструктивно-художні, конструктивно-технічні.
У висновках наголошено на важливості формування конструктивних умінь мо-лодших школярів, ав перспективі автор бачитьдослідження проблеми професійної під¬готовки майбутніх учителів початкових класів до формування конструктивних умінь.
Genre Article
Topic уміння
Identifier Олійник, О. В. Сучасні наукові підходи до визначення сутності конструктивних умінь молодших школярів [Текст] / О. В. Олійник // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, О. Є. Антонова, Дж. Бішоп та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2016. – № 1 (55). – С. 275–283.