Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Діагностика самореалізації пізнавально-творчих якостей студентів і старшокласників в евристичному навчанні
 
Names Лазарєв, Микола Остапович
Lazariev, Mykola Ostapovych
Date Issued 2016 (iso8601)
Abstract У статті вперше узагальнюються результати проведених досліджень з діагностики й оцінювання результатів застосування інноваційних технологій евристичного навчання студентів та учнів старшої школи. У здійсненому дослідженні суттєво модернізовано діагностичний інструментарій для вимірювання й оцінки рівнів сформованості основних пізнавально-творчих якостей суб’єктів навчання. Наводяться основні результати такого навчання – зовнішні і внутрішні його продукти. Зовнішні – це твори, доповіді, розповіді, проекти, розв’язання різноманітних пізнавально-творчих і професійно-творчих задач тощо. Основні внутрішні продукти – мотивація до самостійної творчості, діалогова творча взаємодія, володіння методами й механізмами евристичної діяльності, пізнавально-творча самостійність як основа успішної творчої самореалізації особистості.
Genre Article
Topic евристичне навчання
Identifier Лазарєв, М. О. Діагностика самореалізації пізнавально-творчих якостей студентів і старшокласників в евристичному навчанні [Текст] / М. О. Лазарєв // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, О. Є. Антонова, Дж. Бішоп та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2016. – № 2 (56). – С. 64–77.