Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Педагогічне моделювання як технологія розвитку дослідницької компетентності старшокласників у процесі навчання фізики
 
Names Грудинін, Борис Олександрович
Hrudynin, Borys Oleksandrovych
Date Issued 2016 (iso8601)
Abstract Метою статті є дослідження місця педагогічного моделювання в розробленні технології розвитку дослідницької компетентності учнів старших класів у процесі навчання фізики. Основним методом дослідження є теоретичний аналіз порушеної проблеми на основі опрацювання наукової літератури. Зроблено висновок, що використання методу моделювання для дослідження розвитку дослідницької компетентності учнів старших класів у процесі навчання фізики та розроблення відповідної технології за допомогою моделювання є доцільним, оскільки дозволяє виокремлювати в сукупності характеристик цього педагогічного явища ті з них, які цікавлять дослідника, а також досліджувати ефективність їх застосування разом із розробленими методиками.
Genre Article
Topic педагогічне моделювання
Identifier Грудинін, Б. О. Педагогічне моделювання як технологія розвитку дослідницької компетентності старшокласників у процесі навчання фізики [Текст] / Б. О. Грудинін // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, О. Є. Антонова, Дж. Бішоп та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2016. – № 2 (56). – С. 236–245.