Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Формування ключових і спеціально-предметних компетентностей учнів основної школи під час навчання алгебри із застосуванням проектних технологій
 
Names Лук’янова, С. М.
Lukianova, S. M.
Мовчан, С. М.
Movchan, S. M.
Date Issued 2016 (iso8601)
Abstract У статті автор наводить приклад навчального проекту «Функція як математична модель реальних процесів». Цей проект учитель може організувати для учнів 7–9 класів під час вивчення змістової лінії «Функції». Автор описує види та характеристики ключових компетентностей учнів, задіяних у виконанні завдань навчального проекту: уміння вчитися, компетентність із інформаційно-комунікаційних технологій, соціальна, загальнокультурна, здоров’язбережувальна, громадянська та підприємницька компетентності. Автор пропонує спеціально-предметні компетентності розвивати відповідно до тем навчальної програми з алгебри за окремими напрямами. У статті подано таблицю, у якій детально проаналізовано проектні напрями й характеристики спеціально-предметних компетентностей.
Genre Article
Topic компетентнісний підхід
Identifier Лук’янова, C. М. Формування ключових і спеціально-предметних компетентностей учнів основної школи під час навчання алгебри із застосуванням проектних технологій [Текст] / С. М. Лук’янова, С. М. Мовчан // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, О. Є. Антонова, Дж. Бішоп та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2016. – № 2 (56). – С. 321–330.