Запис Детальніше

The Problem of Development the Artistic and Imaginative Thinking and Creative Skills of Prospective Computer Science Teachers

Журнал "Новітні комп'ютерні технології"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title The Problem of Development the Artistic and Imaginative Thinking and Creative Skills of Prospective Computer Science Teachers
Проблема развития художественно-образного мышления и творческих навыков будущих учителей информатики
Проблема розвитку художньо-образного мислення та творчих навиків майбутніх вчителів інформатики
 
Creator Брескіна, Лада Валентинівна
 
Description As a result of work was carried out during 2005-2007 key aspects of the work with platform Moodle using were summarized and appropriate guidelines were developed [1]. The results of the creative work of students shows that more than 90 percent of students have difficulty with creative part of the work.
В результате работы, проведенной в 2005-2007 были обобщены основные аспекты работы с платформой Moodle и разработаны соответствующие методические указания [1]. Результаты творческой работы студентов, прошедших экспериментальное обучение [2], показали, что более чем у 90 процентов студентов возникают трудности с креативной частью работы.
Протягом 2005-2007 навчальних років відбулося експериментальне навчання студентів Інституту фізики і математики ПДПУ ім. К.Д. Ушинського роботі з платформою Moodle. Навчання охопило близько 100 студентів в межах курсів “Інтернет-технології”, “Методи та засоби дистанційного навчання” та “Методика комп’ютеризованого дистанційного навчання”. В результаті узагальнені основні аспекти роботи з платформою Moodle та розроблені відповідні методичні вказівки [1]. Результати творчої роботи студентів, що пройшли експериментальне навчання [2], довели наступне: репродуктивний рівень засвоєння основ налагодження та використання платформи викликає труднощі лише у 15 відсотків студентів. Проте більш 90 відсотків студентів визначають виникнення труднощів з креативною частиною роботи, що пов’язана з реалізацією творчого підходу при розробці власних матеріалів змістовного компоненту. Такі результати ідентичні тим, що одержані при експериментальному навчанні проектуванню навчальних Flash-роликів в курсі “Динамічна WEB-графіка”, що відбулося в 2004-2006 навчальних роках, участь в якому прийняло близько 60 студентів.Таким чином, результати експериментального навчання проектуванню електронних курсів, в якому прийняло участь понад 160 студентів обумовлюють актуальність проблеми формування системи розвитку художньо-образного мислення та творчих навиків в системі навчання інформатики.В роботі розкриваються експериментальні плани дослідження та демонструються розроблені методичні матеріали.
 
Publisher State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
 
Date 2013-11-02
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
 
Format application/pdf
 
Identifier http://ccjournals.eu/ojs/index.php/nocote/article/view/54
 
Source New computer technology; Vol 5 (2007): Problems of training and retraining of IT specialists; 14
Новітні комп'ютерні технології; Том 5 (2007): Проблеми підготовки та перепідготовки фахівців у сфері інформаційних технологій; 14
Новые компьютерные технологии; Том 5 (2007): Проблемы подготовки и переподготовки специалистов в сфере информационных технологий; 14
2309-1460
 
Language ukr
 
Relation http://ccjournals.eu/ojs/index.php/nocote/article/view/54/47
 
Rights Copyright (c) 2014 New computer technology