Запис Детальніше

The use of Moodle educational environment for knowledge testing in Chemistry

Журнал "Теорія та методика електронного навчання"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title The use of Moodle educational environment for knowledge testing in Chemistry
Применение учебной среды Moodle для тестового контроля знаний по химии
Застосування учбового середовища Moodle для тестового контролю знань з хімії
 
Creator Полонський, Володимир Анатолійович
Нікіфорова, Анна Вікторівна
 
Description Issues of the organization of computer knowledge testing of students in chemistry in Physical-Technical Institute of DNU by the means of modular object-oriented Moodle dynamic educational environment are considered. Samples of the test objectives and the analysis of test results are compared with a written check.
Рассмотрены вопросы организации проведения компьютерного тестового контроля знаний по химии студентов физико-технического института ДНУ средствами модульной объектно ориентированной динамической учебной среды Moodle. Приведен образец тестового задания и проведен анализ результатов тестирования по сравнению с письменным контролем.
Розглянут i питання організації проведення комп’ютерного тестового контролю знань з хімії студентів фізико-технічного інституту ДНУ засобами модульного об’єктно орієнтованого динамічного учбового середовища Moodle . Наведено зразок тестового завдання та проведено аналіз результатів тестування в порівнянні з письмовим контролем.
 
Publisher State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
 
Date 2013-12-02
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
 
Format application/pdf
 
Identifier http://ccjournals.eu/ojs/index.php/e-learn/article/view/224
 
Source Теория и методика электронного обучения; Vol 1 (2010); 168-173
Теорія та методика електронного навчання; Vol 1 (2010); 168-173
Theory and methods of e-learning; Vol 1 (2010); 168-173
2309-1495
 
Language ukr
 
Relation http://ccjournals.eu/ojs/index.php/e-learn/article/view/224/211
 
Rights Copyright (c) 2014 Theory and methods of e-learning