Управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів в умовах задачного підходу до навчання
Журнал "Теорія та методика електронного навчання"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів в умовах задачного підходу до навчання
Управление учебно-познавательной деятельностью студентов в условиях задачного подхода к обучению Management of teaching and learning activities of students in task approach of learning |
|
Creator |
Віхрова, Олена Вікторівна
Слюсаренко, Микола Анатолійович |
|
Description |
В статті розглядається проблема застосування задачного підходу до навчання як основи управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів. Обґрунтовується необхідність впровадження задачного підходу як умова підвищення рівня фахової підготовки студентів.
В статье рассматривается проблема применения задачного подхода к обучению как основы управления учебно-познавательной деятельностью студентов. Обосновывается необходимость внедрения задачного подхода как условие повышения уровня профессиональной подготовки студентов. This paper addresses the problem of the use of task approach to learning as the basis for management of teaching and learning activities of students. The necessity of the implementation of task approach as a condition for raising the level of professional training of students is grounded. |
|
Publisher |
State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
|
|
Date |
2014-01-11
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://ccjournals.eu/ojs/index.php/e-learn/article/view/242
|
|
Source |
Теория и методика электронного обучения; Vol 2 (2011); 10-15
Теорія та методика електронного навчання; Vol 2 (2011); 10-15 Theory and methods of e-learning; Vol 2 (2011); 10-15 2309-1495 |
|
Language |
eng
|
|
Relation |
http://ccjournals.eu/ojs/index.php/e-learn/article/view/242/228
|
|
Rights |
Copyright (c) 2014 Theory and methods of e-learning
|
|