Запис Детальніше

Інформаційно-комунікаційні технології підтримки процесу навчання математики

Журнал "Теорія та методика електронного навчання"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інформаційно-комунікаційні технології підтримки процесу навчання математики
Информационно-коммуникационные технологии поддержки процесса обучения математике
Information and communication technologies of support the learning of mathematics
 
Creator Рашевська, Наталя Василівна
Рашевська, Анастасія Миколаївна
 
Description В статті наведено тлумачення поняття «змішане навчання», виокремлено вимоги до ВНЗ, викладача та студента, процес навчання у яких організовано за допомогою підтримки засобами ІКТ. Показано необхідність використання у процесі навчання математики систем комп’ютерної математики, визначено критерії відбору таких систем. Розглянуто особливості таких систем як GeoGebra та MathPiper та визначено необхідність використання їх у процесі навчання математики з метою організації процесу навчання на основі дослідницького підходу.
В статье приведены толкования понятия «смешанное обучение», выделены требования к вузам, преподавателя и студента, процесс обучения в которых организован посредством поддержки средствами ИКТ. Показана необходимость использования в процессе обучения математике систем компьютерной математики, определены критерии отбора таких систем. Рассмотрены особенности таких систем как GeoGebra и MathPiper и определена необходимость их использования в процессе обучения математике с целью организации процесса обучения на основе исследовательского подхода.
The article describes the interpretation of the term "blended learning", determines the requirements for high school, for teacher and for student where the learning process is organized through support for ICT. The necessity of use computer algebra systems in teaching mathematics are shown, the criteria of selection of such systems are determined. The features of such systems as GeoGebra and MathPiper are reviewed and the need to use them in teaching mathematics to organize the learning process based research approach is identified.
 
Publisher State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
 
Date 2014-03-28
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
 
Format application/pdf
 
Identifier http://ccjournals.eu/ojs/index.php/e-learn/article/view/397
 
Source Теория и методика электронного обучения; Vol 4 (2013); 248-253
Теорія та методика електронного навчання; Vol 4 (2013); 248-253
Theory and methods of e-learning; Vol 4 (2013); 248-253
2309-1495
 
Language ukr
 
Relation http://ccjournals.eu/ojs/index.php/e-learn/article/view/397/383
 
Rights Copyright (c) 2014 Theory and methods of e-learning